Beoordeeld op 13 september 2019

We zijn heel tevreden over ons verblijf.Zeer goede en snelle bediening bij het avondeten.Aan de balie was het personeel heel vriendelijk.kortom een toplocatie.Gezellig hotel,misschien wel een opfrisbeurt nodig.

Kamertip: onze kamer op de tweede verdieping was ruim
Datum van verblijf: oktober 2018
Hampshire H, Public Relations Manager van Hampshire Hotel - Renesse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Dirk B, bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Hampshire Hotel Renesse

Beoordeeld op 12 september 2019

een ideaal hotel om met honden te verblijven ,de kamers op de benedenverdieping zijn allemaal van buiten dadelijk toegankelijk .Enige nadeel is de te zachte matras van de bedden ! .lekker uitgebreid ontbijt en je kan er ook heerlijk dineren

Kamertip: indien je een hond hebt kies dan best een kamer op de bendenverdieping aan de voorzijde (die geeft op de tuin uit )
Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Jvuy, bedankt voor uw feedback. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Hampshire Hotel Renesse

Beoordeeld op 8 september 2019

In verband met een bruiloftsfeest een kamer geboekt bij dit hotel. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Op het eerste gezicht een nette maar simpele kamer met wel een ongunstige ligging: direct naast de (nacht)ingang. Wat ook opviel was het gebrek aan verlichting. Er was geen plafondverlichting, alleen een vloerlamp en een bureaulampje. De badkamer op zich wel schoon, maar de douche wordt alleen afgeschermd door een douchegordijn en er is geen trekker aanwezig. Gegarandeerd een waterballet. Tijdens het douchen bleek ook de ophanging van de douchekop een eigen leven te leiden waarbij de douchekop ineens horizontaal water geeft. Verder was het hotel erg gehorig, veel overlast gehad van de bovenburen die tot diep in de nacht herrie maakten en ‘s ochtends vroeg werden we gewekt door alle andere gasten van het hotel die constant luidruchtig in en uitliepen via de naastgelegen ingang. Jammer, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar gezien de matige prijs-kwaliteitverhouding.

Beoordeeld op 7 september 2019

Wij waren zeker tevreden, daar had ook het goede weer mee te maken natuurlijk. Gezellig hotel, al wat verouderd, maar zeer netjes. Het ontbijt was uitstekend, heel lekkere koffie, daar ook 2 keer gedineerd, zeer smakelijk en mooi opgediend. Heel vriendelijk personeel. Een gezellig terras waar ook kan worden ontbeten. De kamers waren ruim, de bedden waren voor ons veel te zacht, maar voor een paar nachten is dit geen probleem. Er is een ook een fietsstalling aanwezig die 's avonds op slot gaat. Kortom, een aanrader waar we met veel plezier aan terugdenken.

Kamertip: Er is geen lift, dus mensen die slecht te been zijn beter op het gelijkvloers.
Datum van verblijf: september 2019

Beste Moorkenbaets, bedankt voor uw feedback. Ik zal uw complimenten delen met de rest van het team. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, Team Hampshire Hotel Renesse

Beoordeeld op 6 september 2019

rustige omgeving nette kamers,vriendelijk personeel, lekker eten gewoon een goed verblijf plaats. enige minpuntje te kleine badkamer.maar kom zekers nog terug.
het was dan ook vor ons niet de eerste keer dat wij hier kwamen.

Kamertip: let op de grote van de badkamer

Beste EddyS626,

Fijn dat het verblijf opnieuw naar wens is geweest, wij hopen u dan ook in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Hampshire hotel Renesse