“Goed”

Our Seaside Strandrestaurant
Geclassificeerd als nr. 18 van 51 Restaurants in Renesse
Keukens: Europees
Beschrijving: Bij Strandrestaurant our Seaside kunt u dineren met een adembenemend decor. Het unieke uitzicht geeft extra smaak aan de vele culinaire verrassingen van á la carte restaurant Our Seaside. Ook is het een ideale locatie voor bruiloften, feesten of vergaderingen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het is goed, zeetong en mosselen (zeeuwsspek-geitenkaas).
Ok de friet en sla lijken karig, maar het is het hoofdmenu wat goed moet smaken. Ik vond het goed. De zaak en terras zijn wel strandtent 3.0 dat kost ook wat.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld

Een aanbeveling en een blik op de online menukaart deed ons vol verwachting naar Our Seaside tijgen. Daar aangekomen constateerden wij dat ligging van het restaurant alsook de inrichting prachtig is. De bediening was snel en vriendelijk. Het was er redelijk druk omdat er een bruiloftspartij gaande was. Ik meen dat wij de pech hadden ons eten te bestellen toen ook de bruiloftsgasten aan hun buffet gingen. Wellicht was het daarom dat de coquilles (als tweede gerecht, na de oesters, die prima waren) net niet de nodig zorg hadden gekregen en drie van de vier (op twee borden) onvoldoende gesmoord waren. De Zeetong (buiten de kaart) had geen korstje en was verder matig van smaak. Twee keer een tonijn biefstuk was (over-) well done. Zowel bij de coquilles als de vis-hoofdmaaltijden werd als groente selderij met zeekraal geserveerd. Niet gevarieerd. Al met al liet deze eetervaring veel te wensen over. Misschien komt het omdat de keuken te veel hooi op de vork had genomen door, naast een goed gevuld restaurant, ook voor een grote partij te willen koken, hoe dan ook, Our SeaSide Strandrestaurant slaat de plank mis.

27 augustus 2019 beoordeeld

Ondanks drukte super service en kwaliteit.
Persoonlijke bediening en kwaliteit prijs is top.
Heerlijke Fruites de Mer en een mooi glas Weissburgunder.
Top.

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat er op een gedeelte van het paviljoen een groot bruiloftsfeest aan de gang was, hadden wij daar helemaal geen last van. We hebben in alle rust heerlijk gegeten. We werden hartelijk ontvangen en vriendelijk geholpen. Mijn man nam een plat fruits de mer en ik 2 voorgerechtjes met vis. Heerlijk. Een aanrader.

5 augustus 2019 beoordeeld

In het eerste weekend van onze vakantie logeerde onze kleinzoon bij ons op de camping. Wij wilden een keer lekker eten bij een strandtent: Our Seaside zou het worden. Vorig jaar ook een aantal keren gegeten: toen vonden wij het eten en de bediening matig maar de locatie en sfeer was prima.

We vonden snel een tafeltje en werden ook snel geholpen (je moet wel actief de mensen van de bediening attenderen, maar dat lukte wel).

De grootste treurnissen waren de prijzen voor kindergerechten, de kwaliteit van mijn eigen eten (eend) en de negatieve uitstraling van sommige mensen van de bediening. Bij elkaar opgeteld een dikke onvoldoende.

Even wat toelichting:
- onze kleinzoon wilde graag soep: tomatensoepje met crème fraiche besteld, de prijs wisten we natuurlijk vooraf (€5,90) maar de hoeveelheid ...... een theekopje en dan zonder creme fraiche. Veel te duur voor wat je krijgt.
- er stond Eend op de kaart en dat vind ik meestal erg lekker: deze keer echt niet: vlees was erg doorbakken, smaak twijfelachtig en neigend naar leversmaak. Waarom er niets van gezegd: over smaak valt niet te twisten.
- afhankelijk van wie jou bedient, niet gastvrij, ongeïnteresseerd en nonchalant.

Voor de prijs die je betaalt wegen deze nadelen niet op tegen de mooie locatie: ik zou hier nog wel kunnen gaan borrelen maar zeker niet meer eten.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Our Seaside Strandrestaurant bekeken, bekeken ook

In Our Seaside Strandrestaurant geweest? Deel je ervaringen!