“Heerlijke ervaring”
Beoordeling van Strandpaviljoen Corazon

Strandpaviljoen Corazon
Geclassificeerd als nr. 1 van 51 Restaurants in Renesse
2 oktober 2020 beoordeeld

Zerr vriendelijk personeel, mooie inrichting, mooi terras met verwarming.
Goede wijn- en bierselectie en heerlijk gegeten. Meer dan een bezoek en waard.

Datum van bezoek: oktober 2020

2 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, lekkere biefstuk en een prachtige plek om de zon onder te zien gaan.Je moet via de app op hun website reserveren. Dat werkt uitstekend.

Datum van bezoek: september 2020
14 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Corazon is een mooi restaurant met een goede kaart. De kaart is klein maar alles wat we hebben gegeten was goed. Garnalen waren zoals ze horen te zijn.. Minpunt is dat ze twee shiften doen. Wij hadden de shift van 17:00. Vanwege de rij waren we pas om 17:25 binnen... Eten kregen wij om 18:15. Konden dus geen toetje of koffie bestellen omdat we er om 19:00 uit moesten. Bediening is zeer goed trouwens en vriendelijk. Zorg ervoor dat de mensen dan om 17:00 aan tafel zitten, dan voelt het iets minder gehaast. Ze hebben overigens geen voorgerechten. Twee soepen en wat bites zijn te bestellen.

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit Corona tijdperk werkt men met 2 shifts en een beperkte kaart. Wat mij betreft is dat twee keer een voordeel. Je weet dat je een plek hebt en een beperkte keuze resulteert wat mij betreft in een prima kwaliteit van het eten.

Alles is heel goed op smaak. Zoetzure venkel, tomaatjes in balsamico zijn 2 voorbeelden van wat we bij onze zalm kregen en nét dat beetje meer wat Corazon een uitstekend strandpaviljoen maakt. Overigens, ook de Corazon burger, pasta met scampi’s en de tapas plank zijn zeker aan te raden.

Komt ook nog eens een vriendelijke en attente bediening bij. Complimenten!

En aan het einde van de avond ben je ook nog eens getuige van een spectaculaire zonsondergang.

13 augustus 2020 beoordeeld

De borrelplank is een aanrader. Was voor ons met een toetje genoeg ( volwassenen).

Vriendelijk hardwerkend personeel! Ze werken tijdens corona met 2 shifts en reserveren kan heel gemakkelijk met een appje.

Reizigers die Strandpaviljoen Corazon bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen Corazon geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.