“Hier komen we terug!”

Strandpaviljoen Lage Duintjes
Geclassificeerd als nr. 10 van 20 Restaurants in Oostkapelle
Keukens: Belgisch, Nederlands
31 mei 2018 beoordeeld

Wat een ongelooflijk vriendelijke service! Een gezellig terras met een schitterend uitzicht, met een keuken die voor een strandtent zeker niet slecht is. We hebben er een zalige namiddag gepasseerd, het personeel heet je echt welkom. Wij komen heel snel terug.

Bedank A. S

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed verzorgd strand restaurant annex bar met heeeeeeel gezellig personeel wat zeer oplettend is op alles. Ze nemen de tijd en geven je ook alle tijd ruimte en luxe. Hartelijk dank voor de top service!

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelopen van Domburg naar Oostkapelle. Door de duinen heen, over strand terug. Ca 12km. In Oostkapelle hapje gedaan bij Lage Duintjes. Bietenburger en garnalenkroketten, lekker glaasje Grüner Veltliner en Vedett Extra blond. Prima tent, aardige bediening.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke en goede Strandpaviljoen.
Met zeer vriendelijke en goede bediening.
In gintonic was komkommer vergeten, en deze goede gastheer kwam nabrenen

Datum van bezoek: april 2018
22 april 2018 beoordeeld

We hebben dit strandpaviljoen hier tijdens een verblijf van 4 dagen in Zeeland 3x bezocht voor een drankje en een hapje. Prima zonneterras, alles smaakte goed en goede bediening.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Strandpaviljoen Lage Duintjes bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen Lage Duintjes geweest? Deel je ervaringen!