5 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 15-08-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 16-08-22
Destinia.com
PricelineUS$ 210
Hotels.comUS$ 209
Trip.comUS$ 213
Beoordeeld op 4 november 2021 via mobiele applicatie

Wellness bezocht. Rommelige incheck. Wellness op zich mooi, wel veel baden binnen, beetje onnodig. Kruipdoor/sluipdoor naar sauna’s. Mooi bad buiten en aardige tuin. Ik heb de hele dag geen personeel zien rondlopen. Geen controle dus. De opgieter dacht dat je alleen maar hard moet slaan! En tot overmaat van ramp moesten we een uur wachten op lunch! De poolse bediende snapte er niet echt veel van! Jammer hoor, het kon zo mooi zijn!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 13 oktober 2021 via mobiele applicatie

Samen met mijn man dit hotel bezocht op 12-10-2021
Wij hadden een suite geboekt en vonden het heel goed. Bed sliep heerlijk 2 terrasjes 1groot met lig bedden en tafel en stoelen een kleiner met relax stoelen. Ontbijt was uitstekend , en sauna was ook goed. Sport Massage gedaan en je kunt nadien nog een heerlijke stand wandeling maken. Echt ontspannen ! Aanrader!! (Normaal doe ik geen review maar gezien de reacties van andere toch maar gedaan vandaar de gebruikte kamer foto’s en was slechter weer dus geen gebruik van terras kunnen maken voor zomer super!)

Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 augustus 2021

Fletcher heeft sinds 2 augustus in de nacht van maandag op dinsdag dit hotel met wellness overgenomen, samen met nog twee hotels in Zeeland.
Ze hebben gegokt op volle bezetting inclusief wellness en hebben naar mijn menig volledig gefaald.

Zonder personeel kan je geen hotel met wellness runnen, en dat is te merken.
Na drie bezoeken sinds de overname ben ik tot de conclusie gekomen dat dit bedrijf door expansiedrift zichzelf te kakken zet door wanbeleid.
Hoe kan je een wellness runnen zonder personeel?
Gevolg?, Vieze baden, groene aanslag in buitendoucehes, geen zeep in toilet, vuilk in dompelbad (10 dagen late nog steed) .
Tafels vol met lege glazen die na uren nog steeds niet zijn opgehaald.
Er is gewoon geen personeel te zien die de boel schoon en in de gaten houdt.
Doodzonde om zo'n mooie sauna zo te zien afglijden.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 8 augustus 2021

Dit is een opgeleukt 3 sterren hotel waar een wellness tegenaan geplakt is. Als je iets aan een hotel wilt beleven moet je niet hier zijn. We betaalden € 250 voor een zgn Deluxeroom met balkon en dat was exclusief het supplement voor de wellness. Ver over de top voor een saaie kamer met lege minibar leeg en zonder airconditioning in een kamer die warm blijft.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 augustus 2021

Mooie infrastructuur, mooie locatie, vriendelijke staf : dat is allemaal nog zoals het was.

Helaas werkte bij ons laatste verblijf de airco niet (receptie kon het probleem ook niet verhelpen en raadde dan maar aan om de ramen open te zetten (!) en bleef ook de service ondermaats (kamer om 18.30u nog niet gepoetst wegens verschillende personeelsleden afwezig.) Tja, dat is niet wat je verwacht van een hotel in deze (prijs)klasse.

Datum van verblijf: juli 2021