Pension Kamperland(Kamperland)
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Aan het strand
  • Gratis internet
Op deze sites is geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Gratis parkeren
29 mei 2018 beoordeeld

Fijne ruime kamers, prettig personeel. Prima ontbijt en diner.
Enig minpuntje: de kluis/safe is in de kast op de grond geplaatst. Geen handige plek voor ouderwordende bezoekers.
We komen zeker graag terug.

Kamertip: kamers op de begae grond zeer geschikt voor minder validen
  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is prima gelegen maar voldoet zeker niet aan de verwachtingen. Kamer was voldoende ruim maar zonder een balkon krijg je toch een benauwd gevoel. De keycard werkte niet, de afvoer van de douche was verstopt ( zelf hersteld)
Het ontbijt was zo druk bezocht dat er geen glazen meer waren voor de jus d'orange en geen kopjes meer voor de koffie. De broodjes waren inmiddels ook ver te zoeken. Maw veel te druk, het personeel liep zich het licht uit de ogen. Een absoluut punt voor het management. De prijs voor het diner€ 32,50 is aan de zeer hoge kant. Ook een punt voor het management. De prijs voor een klein zakje chips ( € 2,50) is toch echt buiten alle proporties

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
19 mei 2018 beoordeeld

Uitgenodigd door onze vriend en die 50 jaar getrouwd zijn. Ontvangst om 15.00 uur met koffie en gebak. Heel goed verzorgd. 'S avonds heel uitgebreid koud en warm buffet, Super, daarna grand dessert aan tafel geserveerd. De avond gezellig in de serre gekletst en geborreld. Nette vriendelijke bediening. Kamer is ruim en netjes, badkamer ook. Senseo op de kamer met 2 gratis paus, minibar gevuld maar erg duur.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
17 mei 2018 beoordeeld

mooie ruime kamer deze keer, lekker eten, sauna bezochten heerlijk gerelaxed op onze 18de trouwdag mijn man verrast ermee, hij houd erg van de sauna hier is heerlijk kleinschalig niet zo'n massa ding.

Kamertip: maakt eigenlijk niet uit hebben al op diverse plekken gezeten in dit hotel en overal wel goed
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
14 mei 2018 beoordeeld

Het hotel is gelegen op de grote markt wat het aangenaam maakt om de stad te verkennen.
De kamers liggen achteraan en zijn voldoende ruim bemeten en voorzien van een prachtige en goed werkende douche.
Het ontbijt was ruim voldoende, echter heeft de eetzaal een zeer sclechte akoestiek wat een rustig ontbijt toch ietwat verstoort.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
WimvdM1984, General Manager van Amadore Hotel Restaurant De Kamperduinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Geachte heer Alain D,

Allereerst hartelijk dank voor uw bezoek aan één van de Amadore Hotels. Waarschijnlijk heeft u overnacht in ons collega hotel, Amadore Stadshotel Goes, aangezien u spreekt over de Grote Markt. Wij liggen met Amadore Hotel de Kamperduinen in Kamperland aan de duinrand.

Graag verwelkomen wij u snel weer in één van de Amadore Hotels!

Met gastvrije groet,

Wim van der Meer | Hotel Manager