“Het is hier PRACHTIG”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Gehorig en veel paupers. Kom je voor rust en privacy zou ik zeker verder kijke”
Beoordeeld op 12 oktober 2019 voor een verblijf in oktober 2019
personen vonden dit een nuttige beoordeling

De locatie is mooi. Dat mag ook wel voor bijna €1.200,- voor een weekend. Ophet eerste gezicht het complex en de huisjes er mooi en verzorgd uit. Wij waren er met een baby. Het is er echter zo gehorig dat je niet normaal tv kon kijken of rommelen, zonder dat het door het gehele huisje was te horen. Geen aanrader als je met een gezin gaat.

Verder komen we veel jonge lui die de hele dag buiten staan te roken en brullen.

Voor dat geld kun je meer huis en meer privacy vinden.

Datum van verblijf: oktober 2019
Antwoord van management
21 dec 2019
Beste Rut,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij te horen dat u genoten heeft van de locatie van uw vakantiehuis bij Z'ANDvillas. Park De Groote Duynen is een plek om tot rust te komen. Wij vinden het vervelend te horen dat u overlast heeft ondervonden van de tegenover gelegen villa, ondanks ons strenge beleid (geen verhuur aan groepen en jongeren onder de 30 jaar) en onze zeer regelmatige controle op het park. Wij zullen de controle hierop verder aanscherpen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Zeeland!
luce232
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Het is hier PRACHTIG”
Beoordeeld op 14 augustus 2019 voor een verblijf in augustus 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Zand aan het water , het geluid van het riet en de uitgestrekte velden zorgen voor een harmony van geluid en kleur. Dit geeft een extra meerwaarde aan de goed ingerichte en gezellige villa waar ieder 'binnen de villa' evenwel zijn eigen privacy heeft of kan ontdekken. Samen of allen : een topverblijf!

Datum van verblijf: augustus 2019
NLS76
Huizen, Nederland
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
“Perfecte locatie”
Beoordeeld op 29 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Wij verbleven met 7 personen en 2 honden in Zandbank 21. Een mooi ruim huis op prima locatie.
Alleen zijn de bedden ontzettend hard. Het hele gezelschap heeft daardoor niet zo lekker geslapen. Maar dat schijnt per huis te verschillen. Strand op loopafstand en Kamperland op 5 minuten.

Datum van verblijf: april 2019
Antwoord van management
6 mei 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij Z'ANDvillas. Vervelend te horen dat de bedden voor u te hard waren. De kwaliteit van de bedden kan per villa verschillen en wordt door iedere gast anders ervaren. Vraag volgende keer gerust naar meer informatie over de bedden, want een goede nachtrust is natuurlijk zeer belangrijk! Wij hopen u nog eens te mogen begroeten op ons park!
Wout D
Kamperland, Nederland
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
“Gloednieuw luxe vakantiehuis”
Beoordeeld op 19 februari 2019 voor een verblijf in februari 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Zeer mooi aangelegd park, waar natuur en rust op de eerste plaats staan. De ligging is uniek, dicht bij het Veerse Meer en het strand (5 minuten wandelen en je ziet de zee) en leuke stadjes als Veere, Middelburg en Zierikzee. Fietsen kan hier ook naar hartelust. Het aanpalende natuurgebied De Schotsman is in elk jaargetijde de moeite waard om uitgebreid te verkennen.
Duinvallei 10 is een 8-persoonsvilla (maar ook prima met z'n tweeën of z'n vieren !) met eigen infra-roodsauna. Kwalitatieve materialen, mooie luxueuze inrichting met enkele speelse accenten. Alle voorzieningen aanwezig : 55" Smart-tv, bluetooth speaker, extra grote koel-vriescombinatie, Nespresso-apparaat, wasmachine, wasdroger, echt aan alles is gedacht. Er komt veel licht binnen, en wordt het te veel of te warm, dan zijn er de elektrische screens. Het vergrote terras biedt heerlijk uitzicht op het water (met eigen strandje !), alle voorzieningen om buiten te eten en te relaxen zijn aanwezig. Er is een laadpunt voor de auto en aan wandel- en fietskaarten is ook gedacht. Duinvallei 10 is een heerlijke vakantiewoning op een zalige plek. Eén nadeel : je wil er nooit meer weg...

Datum van verblijf: februari 2019
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Prachtige woning”
Beoordeeld op 14 februari 2019 voor een verblijf in oktober 2018

De villa (tot 8 volwassenen) ligt op loopafstand van het strand en dicht bij het Veerse meer, daar ben je op een paar minuten met de fiets.
Prachtige woning, met alle comfort. Enkele luxe bungalows, waaronder Duinvallei 8, hebben een mooie design sauna en naast 2 inloopdouches ook een bad.

Datum van verblijf: oktober 2018
wiffy0
Bedford, Verenigd Koninkrijk
Niveau 6 bijdrager
189 beoordelingen
62 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 170 nuttige stemmen
“Fantastische villa - we gaan weer volgende kerst”
Beoordeeld op 21 juli 2018

We boekten villa nummer 5 aangezien honden waren toegestaan en we op zoek waren naar een plek om te verblijven tijdens Kerstmis zodat we onze familie konden bezoeken. De villa was zeer luxueus en met het uitzicht op het meer buiten was het perfect om te kijken naar het uitzicht voor het vuur. Het is vijf minuten rijden van het strand en slechts een half uurtje naar Middelburg of Vlissingen als je die wilt bezoeken. Kamperland biedt u de voorzieningen die u nodig heeft, zoals afhaalmaaltijden en een supermarkt. We vonden het zo leuk dat we weer hebben geboekt voor deze kerst!

Datum van verblijf: oktober 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
Levina040 ...
Oud-Beijerland, Nederland
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijke luxe bungalow aan het water met prachtig uitzicht over de polder”
Beoordeeld op 14 februari 2018 voor een verblijf in januari 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Deze bungalow ligt op loopafstand van een prachtig natuurgebied, het Veerse meer en het Noordzeestrand. Na een lange wandeling is het heerlijk "thuiskomen" in deze bungalow. We komen zeker een keer terug en willen dan de bungalow met sauna uitproberen!

Datum van verblijf: januari 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.