“Perfecte locatie”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
“Perfecte locatie”
Beoordeeld op 29 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Wij verbleven met 7 personen en 2 honden in Zandbank 21. Een mooi ruim huis op prima locatie.
Alleen zijn de bedden ontzettend hard. Het hele gezelschap heeft daardoor niet zo lekker geslapen. Maar dat schijnt per huis te verschillen. Strand op loopafstand en Kamperland op 5 minuten.

Datum van verblijf: april 2019
Antwoord van management
6 mei 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij Z'ANDvillas. Vervelend te horen dat de bedden voor u te hard waren. De kwaliteit van de bedden kan per villa verschillen en wordt door iedere gast anders ervaren. Vraag volgende keer gerust naar meer informatie over de bedden, want een goede nachtrust is natuurlijk zeer belangrijk! Wij hopen u nog eens te mogen begroeten op ons park!
Wout D
Kamperland, Nederland
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
“Gloednieuw luxe vakantiehuis”
Beoordeeld op 19 februari 2019 voor een verblijf in februari 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Zeer mooi aangelegd park, waar natuur en rust op de eerste plaats staan. De ligging is uniek, dicht bij het Veerse Meer en het strand (5 minuten wandelen en je ziet de zee) en leuke stadjes als Veere, Middelburg en Zierikzee. Fietsen kan hier ook naar hartelust. Het aanpalende natuurgebied De Schotsman is in elk jaargetijde de moeite waard om uitgebreid te verkennen.
Duinvallei 10 is een 8-persoonsvilla (maar ook prima met z'n tweeën of z'n vieren !) met eigen infra-roodsauna. Kwalitatieve materialen, mooie luxueuze inrichting met enkele speelse accenten. Alle voorzieningen aanwezig : 55" Smart-tv, bluetooth speaker, extra grote koel-vriescombinatie, Nespresso-apparaat, wasmachine, wasdroger, echt aan alles is gedacht. Er komt veel licht binnen, en wordt het te veel of te warm, dan zijn er de elektrische screens. Het vergrote terras biedt heerlijk uitzicht op het water (met eigen strandje !), alle voorzieningen om buiten te eten en te relaxen zijn aanwezig. Er is een laadpunt voor de auto en aan wandel- en fietskaarten is ook gedacht. Duinvallei 10 is een heerlijke vakantiewoning op een zalige plek. Eén nadeel : je wil er nooit meer weg...

Datum van verblijf: februari 2019
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Prachtige woning”
Beoordeeld op 14 februari 2019 voor een verblijf in oktober 2018

De villa (tot 8 volwassenen) ligt op loopafstand van het strand en dicht bij het Veerse meer, daar ben je op een paar minuten met de fiets.
Prachtige woning, met alle comfort. Enkele luxe bungalows, waaronder Duinvallei 8, hebben een mooie design sauna en naast 2 inloopdouches ook een bad.

Datum van verblijf: oktober 2018
wiffy0
Bedford, Verenigd Koninkrijk
Niveau 6 bijdrager
189 beoordelingen
62 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 170 nuttige stemmen
“Fantastische villa - we gaan weer volgende kerst”
Beoordeeld op 21 juli 2018

We boekten villa nummer 5 aangezien honden waren toegestaan en we op zoek waren naar een plek om te verblijven tijdens Kerstmis zodat we onze familie konden bezoeken. De villa was zeer luxueus en met het uitzicht op het meer buiten was het perfect om te kijken naar het uitzicht voor het vuur. Het is vijf minuten rijden van het strand en slechts een half uurtje naar Middelburg of Vlissingen als je die wilt bezoeken. Kamperland biedt u de voorzieningen die u nodig heeft, zoals afhaalmaaltijden en een supermarkt. We vonden het zo leuk dat we weer hebben geboekt voor deze kerst!

Datum van verblijf: oktober 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
Levina040 ...
Oud-Beijerland, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heerlijke luxe bungalow aan het water met prachtig uitzicht over de polder”
Beoordeeld op 14 februari 2018 voor een verblijf in januari 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Deze bungalow ligt op loopafstand van een prachtig natuurgebied, het Veerse meer en het Noordzeestrand. Na een lange wandeling is het heerlijk "thuiskomen" in deze bungalow. We komen zeker een keer terug en willen dan de bungalow met sauna uitproberen!

Datum van verblijf: januari 2018
AnjaB1666
Kamperland, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Fantastisch mooie woning”
Beoordeeld op 7 februari 2018 voor een verblijf in december 2017
personen vonden dit een nuttige beoordeling

Locatie perfect dicht bij strand. Woning van alle gemakken voorzien en super schoon. We komen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: december 2017
Raïssa B
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtige vakantievilla op slechts 5 minuten loopafstand van het Noordzeestrand het het Veerse Meer.”
Beoordeeld op 28 augustus 2017 voor een verblijf in juni 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

De locatie is schitterend. Het strand ligt op steenworp afstand. Op slechts 5 minuten loopafstand zit je op het prachtige Noordzeestrand. De villa is luxe en comfortabel ingericht met een sauna voor 4 personen. Rustig gelegen grenzend aan een natuurgebied. De ideale plek om tot rust te komen. Tip: boek bij je verblijf een yoga of meditatieles.

Datum van verblijf: juni 2017
Je leeftijdgroep 25-34
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.