“Niet klantvriendelijk!”

ma 21-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 26 Restaurants in Kamperland
14 september 2019 beoordeeld

Wij hebben van de week gereserveerd voor half november.
Een week geleden een mail gestuurd maar omdat wij niets hoorde maar gebeld een paar dagen geleden.Het was geen enkel probleem om te boeken en zelfs 2 reserveringen gedaan.
Nu krijgen wij een week later antwoord op onze mail dat het restaurant de eerste 3 weken van november gesloten is......
Erg vreemd en zo niet klantvriendelijk!
Waarom wisten ze dit een aantal dagen geleden niet? Wij hebben geboekt met twee gift for you vouchers omdat wij half november naar Zeeland gaan, weekend weg gekregen van onze kids omdat wij in een heftige periode zitten.
Dit allemaal ter zijde maar wij gaan nooit meer reserveren bij Amable......

10 september 2019 beoordeeld

op de kaart vind je steeds "de chef dit" en "de chef dat".
zeker is, na drie bezoeken op korte tijd, dat "de chef" kan koken en de bediening uitstekend is....
de rode poon is een moeilijke vis, maar wordt uitstekend klaargemaakt. mijn probleem is dat ik steeds voor dit gerecht ga...
mijn echtgenote weet beter...
de soepen en voorgerechten zijn heel lekker en gevarieerd.
nagerechten (dixit echtgenote en haar zus) vullen de resterende goesting.
expresso is kwaliteit.

8 september 2019 beoordeeld

Ribfingers en tongrolletjes gegeten. Ribfingers waren te vet en alleen vergezeld van een waterige maiskolf en een aardappel in schil. Tongrolletjes kwamen zo uit de diepvries en opgewarmd in de magnetron. Te koud en geen smaak. Gelukkig waren de frietjes heerlijk en de afsluitende cappuccino ook.
Bediening was uiterst vriendelijk.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in een voormalig kerkje.
Het eten was lekker en de bediening goed.
We waren voor 5 personen wel bijna 200 euro kwijt. Gelukkig hadden we gereserveerd via The Fork en kregen we 50% korting op het eten. Verder doet dit restaurant ook vaak mee met social deal dan eet je een 3 gangen menu voor 18 euro.

6 september 2019 beoordeeld

Zaterdag 1 september belandden wij via een Social Deal (fietsarrangement) in de kerk van Kamperland. We waren verrast door de gezellige inrichting, aardige meiden van de bediening en de prachtige Amable menukrant. De lekkere verse soep en de verrassingsboterham gingen erin als Gods woord in een ouderling.
Na onze fietstocht kwamen we terug en werden we verwend met koffie/thee en een heerlijk stuk appeltaart!
Onze dag kon niet meer stuk.
Zeker voor herhaling vatbaar, met of zonder Social Deal!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Familie Brasserie Amable bekeken, bekeken ook

In Familie Brasserie Amable geweest? Deel je ervaringen!