Monique v

Uitzicht op zee!!

Beoordeling van Hotel Noordzee
4,0 van 5 bollen2 mei 2024 beoordeeld
Absoluut een fantastische ervaring! Vanaf het moment dat we binnenkwamen, werden we hartelijk begroet en voelden we ons meteen thuis. De vriendelijkheid van het personeel was werkelijk ontwapenend en de warme sfeer was overal voelbaar. Het leek wel alsof we werden omringd door een overvloed aan liefde en zorg. We hebben enorm genoten van ons verblijf en kunnen niet wachten om terug te komen. Een grote dank aan het hele team voor hun onvergetelijke gastvrijheid. Tot snel!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Team Receptie, Other van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 6 mei 2024
Hartelijk dank voor uw fijne woorden! En heel graag tot ziens!
  • ZenHotels.com
        • Expedia.com
        5.4 km van Hotel Noordzee
        Meer hotels in Cadzand bekijken
        Beoordeeld op 27 april 2024

Het was niet de eerste keer dat we hier verbleven, maar heel zeker ook niet de laatste. We hebben al heel veel 4-sterrenhotels bezocht in België, Nederland en Frankrijk, maar dit spant echt de kroon ! Het stijlvolle interieur, de netheid van kamer en hotel, de supervriendelijke ontvangst, het copieus ontbijt, het exquise diner, allemaal quasi perfect !

Datum van verblijf: april 2024
        Team Receptie, Other van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Wat ontzettend fijn om te horen! Dankuwel en heel graag tot ziens!

Beoordeeld op 10 september 2023 via mobiele applicatie

Een drankje op het terras, daar keken we naar uit : een flesje rosé, een fles water, Duvel en frisdrank. Wat een onbeschofte ober omdat we niet in het hotel logeerden, maar slechts 'passanten' waren zoals hij het zo mooi in ons gezicht gooide. We bestelden een 2de fles water, deze stond op de rekening maar de fles hebben we niet gekregen. Bij zulke bestelling verwacht je tenminste een versnapering, wij kregen niets, de andere tafels wel. We voelden ons niet welkom als 'passant'! Wat een arrogante ober ! Nooit meer en Cadzand onwaardig !

Datum van verblijf: september 2023
        Team Receptie, Overig van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2023

Wat vervelend dat u zo'n nare ervaring heeft gehad op ons terras. Dat is niet de service en standaard waar we normaal gesproken voor staan. Het spijt me dan ook om dit te horen! Het maakt voor ons echt niet uit of u in het hotel logeert of niet. We zullen dit in ons service team bespreken zodat we hier weer van kunnen leren. Ik wens u nog een fijne dag! Lieve groeten, Front Office Manager

Beoordeeld op 19 augustus 2023

Verrassend fijn hotel, helaas was er maar plaats voor een nacht. Alles klopt in dit hotel. Personeel is super aardig, duinkamer mooi ingericht, schoon, prima bed, fijne badkamer en vanaf je balkon kijk je zo naar zee. Strand is op loopafstand en het ontbijt erg uitgebreid en lekker. Een airco op de kamer zou het plaatje compleet maken. Toen wij er waren was het niet eens zo heet maar de warmte bleef wel lang in de kamer hangen.

Datum van verblijf: augustus 2023
        Team Receptie, Other van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2023

Wat fijn om te horen dat u zo genoten heeft! Hartelijk dank en graag tot ziens!

Beoordeeld op 20 mei 2023 via mobiele applicatie

Beste hotel ooit! Zowel voor wat betreft de gastvrijheid, het comfort als de wellness is dit een absolute topper. Het maritieme interieur en de onmiddellijke nabijheid van de zee brengen je onmiddellijk in opperste vakantiestemming. De kamers zijn aangenaam en ruim. Het ontbijt legendarisch.

Kamertip: Tijdig reserveren!
        Datum van verblijf: mei 2023
        Team Receptie, Overig van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2023

Wat fijn om te horen dat u ons zo goed waardeert! Daar doen we het tenslotte elke dag weer voor! Hartelijk dank en graag tot ziens.

Beoordeeld op 13 mei 2023 via mobiele applicatie

Dit is een top adres in Cadzand. Zeer verzorgd. Kamers perfect in orde. Ligging vlak aan zee. Duinkamer heeft mooi terras met uitzicht op zee en duinen.
        Ontbijt zeer uitgebreid en lekker.
        Gezellig vertoeven in de bar en restaurant.
        Leuk binnenzwembad met alle comfort zoals handdoeken, badjas, slippers.
        Zeer vriendelijk en gedienstig
        personeel.
        Een aanrader. Wij zouden zeker terug komen!

Datum van verblijf: mei 2023
        Team Receptie, Overig van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2023

Wat fijn om te horen dat alles zo goed bevallen is en graag tot ziens!