Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 236
Priceline
eDreamsUS$ 236
Vio.com
Agoda.comUS$ 236
Etrip
Beoordeeld op 17 november 2021

Zoals altijd een top hotel ! ontvangst, team, kamer, locatie, ontbijt en super dog's friendy. Familiale sfeer in combinatie met luxe omgeving.
Zwembad en sauna zijn magnifiek en zeer gezellig. Op strand binnen 3 minuten

Datum van verblijf: november 2021
Dennis Wijffels, Other van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2021

Bedankt voor deze schitterende woorden!
Deze gaan we intern ophangen voor de collega's, we zien u graag snel terug!

Beoordeeld op 11 augustus 2021

Zeer gezellig en leuk hotel. Uitstekende service, onder andere dankzij de familiale sfeer. Goede ligging vlakbij het strand en een paar strandpaviljoenen, en ook Cadzand bad en de jachthaven zijn vlakbij. Mooie faciliteiten, vooral het overdekt zwembad en het saunalandschap, zodat het ook bij minder mooi weer aangenaam verblijven is. Uitstekende keuken: ruim ontbijt buffet en heerlijke maaltijden. Gratis parking.

Datum van verblijf: juli 2021
Dennis Wijffels, Other van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Beoordeeld op 19 juli 2021

Een familiale, hartelijke sfeer. Alles is verzorgd en in orde. Door de jaren heen telkens een gevoel van thuis komen met als kers op de taart een lekker diner van een chef die iedere keer aangenaam weet de verrassen met een gezonde keuken.

Kamertip: De Bondi Beach kamers hebben een goede ligging, mooie inrichting en zijn correct in prijs / kwaliteit verhouding.
Datum van verblijf: juli 2021
Dennis Wijffels, Other van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2021

Bedankt voor uw uitstekende review, we gaan het compliment doorgeven aan de Chef! :)

Beoordeeld op 4 juni 2021

vriendelijk personeel en prima ligging direct aan het strand . Kamer is prima . Spa kon niet worden gebruikt ivm Covid. Prima binnenzwembad en gerieflijke kamers met uitzicht op zee . Direct aan het strand en fiet paden in overvloed . Eten is goed en ontbijt is uitstekend.

Datum van verblijf: juni 2021
Dennis Wijffels, Other van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2021

Bedankt voor uw mooie woorden!

Beoordeeld op 10 mei 2021

Hotel is fantastisch gelegden vlak aan zee. Ze beschikken over een eigen ruime parking met rechtstreekse ingang tot hotel met lift.
Receptie zeer vriendelijk en efficient. We boekten de mastersuite met afzondelijke slaapkamper, zit- en eethoek en badkamer. Overal direct ruim zeezicht. Vanop zonnig balkon prachtig zicht op de jachthaven en nieuwe strekdam.
Wegens corona werd ontbijt, lunch en diner op de kamer gebracht. Perfecte servies. Ontbijt zeer gevarieerd en uitgebreid. Zwemmen mocht niet door corona maar het ziet er een zalig zwembad uit. Hier komen we zeker terug en hopelijk tegen dan in alle pre-corona vrijheden.

Datum van verblijf: mei 2021

Bedankt voor deze mooie review, we kunnen zien dat u genoten heeft in ons hotel. We hopen u weer snel te zien!