Melanie V
Made, Nederland

Voldoende

Beoordeling van Strandhotel Cadzand
4,0 van 5 bollen15 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooie, fijne en gezellige locatie dichtbij het strand en de kleine boulevard. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer (303): Fijn balkon met leuk uitzicht en prettige ligbedden. Matras van het bed ligt goed, kussens en dekens minder. Prijzen van de minibar zijn écht bizar. Badkamer is redelijk; klein, tijdens het douchen de gehele badkamer nat maar wel redelijk schoon.
Parkeren goed en fijn geregeld.
Datum van verblijf: augustus 2023
Kamertip: Parkeerkaart verkrijgbaar voor €15,-
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en review.

Fijn om te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

• Agoda.com
0.3 km van Strandhotel Cadzand
Gratis parkeren
The most beautiful hotel in the Netherlands
  • eDreams
      0.0 km van Strandhotel Cadzand
      Aan het strand
      Meer hotels in Cadzand bekijken
      Beoordeeld op 1 juli 2023

Rust & Relax met heerlijk ontbijt.
      Een aangename receptie . De kamers zijn ruim met genoeg bergruimte in de kasten. Prima badkamer met ruime douche ! Terras met zetelbank om gezellig te genieten van het zonnetje. Ook op de kamer staan 2 zeteltjes om bij minder weer toch te kunnen genieten van een mooi uitzicht . Ontbijt voortreffelijk met diverse theesoorten, waters, top koffie. Heerlijke bereide gerechten, chutneys,… en een zacht gekookt ei is ook zacht gekookt! Een echte aanrader.

Datum van verblijf: juni 2023
      Strandhotel Cadzand-Bad, Guest Services / Front Office van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2023

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en mooie woorden, wij waarderen dit enorm!

Fijn om te vernemen dat u zo heeft genoten van uw verblijf en dat u heerlijk heeft ontbeten in het Pine House.

Beoordeeld op 18 juni 2023 via mobiele applicatie

we hadden een mooi ingerichte kamer met balkon en uitzicht op zee. het ontbijt is geweldig. geen 5 beoordeling omdat je geen restaurant kunt boeken (altijd vol) en je de huurfietsen kunt stallen in de berging maar je moet elke keer de sleutel halen bij de receptie.

Datum van verblijf: juni 2023
      Strandhotel Cadzand-Bad, Guest Services / Front Office van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2023

Hartelijk dank voor uw beoordeling en review.

Fijn om te vernemen dat u zo heeft genoten van uw kamer met uitzicht op zee tijdens uw verblijf!

Indien u tijdens uw verblijf wenst te lunchen/dineren in restaurant Pure C of restaurant AIRrepublic dan dient u dit altijd op voorhand te reserveren, maar voor onze bar49 hoef u niet te reserveren dit is op walk-in basis en daar worden er ook gerechtjes gereserveerd.

Wij beschikken over één afgesloten fietsenstalling en dient elke keer afgesloten te worden met een vaste sleutel.
      Hier hebben wij maar één sleutel van.
      Wij zullen uw feedbackpunten intern bespreken.

Beoordeeld op 18 juni 2023 via mobiele applicatie

We kregen een upgrade naar een prachtige kamer met ligbedden uit de wind in de zon. Uitzicht landinwaarts. Veel kamers met uitzicht zee hebben pas heel laat zon. Helaas heeft t hotel geen terras aan de zeezijde waar je lekker kunt koffie drinken of borrelen. Hadden wij niet specifiek op gelet bij boeken. Was voor ons wel een gemis. Wel leuke cocktailbar net geopend aan voorzijde vh hotel.
      We misten ook een gezellige dorpskern met leuke winkels maar daarvoor is Sluis een goede uitvalsbasis. Evenals Knokke.
      Hotel is erg mooi en ruim. Heel fijn zwembad. Heerlijk kunnen ontspannen. Wij vonden het ontbijt te duur en hebben bij De Piraat heerlijk ontbeten met uitzicht op zee (5 min. Vh hotel vandaan) en ook in Sluis bij De Eetboetiek

Kamertip: Je kan vlakbij parkeren als je veel te vroeg bent. Oversteken naar het strand. Geen leuke shopping omgeving. Alleen 1 leuke boutique naast het hotel
      Datum van verblijf: mei 2023

Hartelijk dank voor uw beoordeling en review.

Fijn om te vernemen dat u heerlijk heeft kunnen ontspannen tijdens uw verblijf bij ons!

Bedankt voor uw feedback. Mocht u deze punten telefonisch wensen te bespreken dan is dit uiteraard altijd mogelijk.
      U mag dan naar mij vragen en ik sta u dan graag te woord.

Beoordeeld op 2 juni 2023

We hadden het Pure C Deluxe arrangement geboekt en hadden dus ook best hoge verwachtingen. En het bleek nog veel beter te zijn! Zeer prettige en serene ambiance in het hotel, het ruikt overal heerlijk. De ontvangst bij de receptie super vriendelijk en efficiënt, de kamer was ruim en van alles voorzien, heerlijk bed en fijne douche en zelfs een gevulde minibar wat je niet vaak meer ziet. Badjassen en slippers om in de ochtend lekker op je balkon te kunnen zitten en genieten met een espressootje van het zeezicht, echt vakantie! Het diner in Pure C was nog een stapje hoger, werkelijk een fantastische ervaring, de smaken, de wijnen, de prachtige en heerlijke gerechten, alles paste perfect bij elkaar en zorgde voor een zalige avond. Ook het ontbijt in het Pine House was perfect verzorgd, zoveel keuze en aan alles is gedacht, we hadden ook nog het geluk dat we buiten in het zonnetje konden zitten dus dat maakte het wel af. Als ik al een minpuntje moet bedenken dan is het misschien dat de parkeergarage wat krap in de bochten is zodat het met een grote auto wat moeilijk manoeuvreren is. Maar dat is dan ook alles. Kortom, we voelden ons zeer verwend en komen zeker graag nog eens terug!

Datum van verblijf: juni 2023

Allereerst hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze mooie review te plaatsen, wij waarderen dit enorm!

Fijn om te vernemen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons en dat u heerlijk heeft gegeten in Pure C en in het Pine House.

Bedankt voor uw feedback betreft de parking, wij zullen dit puntje intern bespreken.

Beoordeeld op 5 april 2023 via mobiele applicatie

Het was genieten… van het eerste moment tot het einde. Culinair genieten tijdens het ontbijt, Blueness en Pure c. Een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes naar Sluis, Knokke,…
      Mooie kamer met inloopdouche en zicht op zee.
      Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Dank u!

Datum van verblijf: maart 2023
      Strandhotel Cadzand-Bad, Gastenservice/Front Office van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2023

Wij willen u bedanken voor uw beoordeling en mooie woorden!
      Wij waarderen dit enorm.

Fijn om te vernemen dat u zo heeft genoten tijdens uw verblijf!