Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 225
PricelineUS$ 230
TravelocityUS$ 225
Orbitz.comUS$ 225
eDreamsUS$ 215
Beoordeeld op 12 april 2022 via mobiele applicatie

Het hotel was super!
Vriendelijk personeel!
Ontbijt buffet was meer dan voldoende en vooral afwisselend.
Enkele verbeteringspuntjes:
-stopcontacten in de fietsenstalling zou een pluspunt zijn
-in de living ontbreekt eigenlijk een tafel om aan te zitten

Datum van verblijf: april 2022
Strandhotel Cadzand-Bad, Guest Services / Front Office van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2022

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw review!
Goed om te lezen dat u zo van het hotel alsook het ontbijt heeft genoten.

Wij verheugen ons erop u binnenkort weer te verwelkomen.

Lenie

Beoordeeld op 11 maart 2022 via mobiele applicatie

Een mooi gelegen en goed uitziend hotel. Ontvangst efficient en vriendelijk. Kamer compact maar voorzien van alle gemakken. Heerlijk bed. Inrichting lobby niet geschikt voor oudere gasten. Ontbijt of zich prima, maar helaas niet snel genoeg aangevuld.

Kamertip: Balkon aan de zeezicht kant gehele dag in de schaduw.
Datum van verblijf: maart 2022
Strandhotel Cadzand-Bad, Gastenservice/Front Office van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2022

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Wij hopen u snel weer in het mooie Cadzand te mogen verwelkomen.

Lenie

Beoordeeld op 17 december 2021 via mobiele applicatie

Fantastische ervaring. Een super mooi hotel. Heerlijk verzorgd uitgebreid ontbijt. Zalig zwembad. En overheerlijke lunch in pure c. Voor herhaling vatbaar .Super ontvangst . Vriendelijkheid dragen ze hier hoog in het vaandel Komen zeker terug

Datum van verblijf: december 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw uitmuntende review.
Erg goed te vernemen dat u van alle elementen van uw verblijf heeft genoten en wij aan al uw verwachtingen hebben voldaan!
Uw uitgebreide beschrijving is ons erg veel waard.

Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen.

Maxime Ammerlaan

Beoordeeld op 12 december 2021

Mooie, modern ingerichte en comfortabele kamers.
Het personeel is hier super vriendelijk, men voelt zich hier werkelijk welkom.
Wij hadden een arrangement met dineren in het Blueness restaurant geboekt via Cera, door de coronamaatregelen moesten alle restaurants sluiten vanaf 5 uur 's avonds.
Het hotel had ons zelfs de week vooraf voorgesteld om ons bezoek naar een latere datum uit te stellen (na corona), dit noemt men service.
Het in room diner was super lekker en op een perfecte wijze georganiseerd.
De bestelde wijn was niet meer beschikbaar, en er werd een perfect alternatief (aan dezelfde prijs) voorgesteld. Dit is klasse

Datum van verblijf: december 2021

Geachte gast,

Fantastisch uw mooie feedback te mogen ontvangen!
Een memorabele tijd in Cadzand-Bad waarbij alle aspecten van het verblijf volgens verwachting zijn ingevuld. Dit is waar wij elke dag naar streven.

Hartelijk dank voor uw lovende feedback.

Tot snel.

Maxime T.J. Ammerlaan

Beoordeeld op 4 november 2021 via mobiele applicatie

Wij logeerden deze week in het strand hotel in Cadzand.. Alles was er heel erg verzorgd en vriendelijk en behulpzaam personeel. Propere nette kamers en heerlijk bed..

Het ontbijt In het pine house was ook heel verzorgd en lekker.

Aanrader.

Datum van verblijf: november 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2021

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw uitmuntende review.
Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen.
Maxime Ammerlaan