Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 295
Hotels.comUS$ 295
PricelineUS$ 296
TravelocityUS$ 295
Trip.comUS$ 295
eDreamsUS$ 277
Beoordeeld op 12 december 2021

Mooie, modern ingerichte en comfortabele kamers.
Het personeel is hier super vriendelijk, men voelt zich hier werkelijk welkom.
Wij hadden een arrangement met dineren in het Blueness restaurant geboekt via Cera, door de coronamaatregelen moesten alle restaurants sluiten vanaf 5 uur 's avonds.
Het hotel had ons zelfs de week vooraf voorgesteld om ons bezoek naar een latere datum uit te stellen (na corona), dit noemt men service.
Het in room diner was super lekker en op een perfecte wijze georganiseerd.
De bestelde wijn was niet meer beschikbaar, en er werd een perfect alternatief (aan dezelfde prijs) voorgesteld. Dit is klasse

Datum van verblijf: december 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2021

Geachte gast,

Fantastisch uw mooie feedback te mogen ontvangen!
Een memorabele tijd in Cadzand-Bad waarbij alle aspecten van het verblijf volgens verwachting zijn ingevuld. Dit is waar wij elke dag naar streven.

Hartelijk dank voor uw lovende feedback.

Tot snel.

Maxime T.J. Ammerlaan

Beoordeeld op 4 november 2021 via mobiele applicatie

Wij logeerden deze week in het strand hotel in Cadzand.. Alles was er heel erg verzorgd en vriendelijk en behulpzaam personeel. Propere nette kamers en heerlijk bed..

Het ontbijt In het pine house was ook heel verzorgd en lekker.

Aanrader.

Datum van verblijf: november 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2021

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw uitmuntende review.
Erg goed te vernemen dat u van alle elementen van uw verblijf heeft genoten en wij aan al uw verwachtingen hebben voldaan!
Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 10 oktober 2021 via mobiele applicatie

De 3de keer dat we in het Strandhotel logeerden. Vriendelijke ontvangst met een drankje. Onze hond was ook meer dan welkom. Bedankt voor de aangename verrassing. ‘s Avonds hebben we gedineerd in Blueness. Een grote aanrader als je hier een nachtje logeert. ‘s Morgens was er een uitgebreid ontbijtbuffet: heel lekker, zeker het roggebrood met rozijntjes. Bedankt voor het aangename verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2021

Een alles omvattende beschrijving van uw ervaring bij het Strandhotel!
Hartelijk dank voor uw mooie woorden.
Dit is voor ons de reden dat wij elke dag weer met veel passie onze gasten verwelkomen.

Hopende u snel terug te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 oktober 2021

goed hotel en mooie kamers, bij het inchecken hadden we wat problemen om de kamer binnen te geraken, maar dat was vlug opgelost, heel vriendelijk personeel.
Dagelijks werd onze handdoeken vervangen en de kamer was steeds fijn in orde

Datum van verblijf: september 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!
Wij hopen u snel terug te zien in het prachtige Zeeuws Vlaanderen.

Met gastvrije groeten,

Maxime T.J. Ammerlaan

Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Vanaf het moment dat je dit hotel binnenstapt voel je meteen de rust van het hotel en de omgeving. Je stapt een mooi ingerichte lobby binnen waar je wordt verwelkomt door één van de receptionistes met een huisgemaakte cocktail. We kregen de sleutels mee van twee verschillende kamertypes. Zelf heb ik gekozen voor een superior zeezicht kamer. Een ruime kamer met balkon en uitzicht over de zee. Vanaf hier hebben we zelfs een zeehond mogen spotten. Zeker een aanrader!

Het enige nadeel is, is dat er geen restaurant aanwezig is waar je iets kleins als een broodje/borrelhapje/sorbet kan bestellen om mee te nemen naar de kamer. Hiervoor moet je dus echt de boulevard op.

Ook het ontbijt zag er elke ochtend uitstekend uit. Te zien is dat ze kiezen voor vers en lokaal.
Zowel in het ontbijtrestaurant als in restaurant Pure C.

Het hotel is ook voor de hond zeer toegankelijk.
We hebben hier enorm genoten en komen in de toekomst zeker weer terug.

Kamertip: Superior zeezicht kamer! Erg ruime, rustige kamer met mooi uitzicht.
Datum van verblijf: juni 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw uitmuntende review.
Uw uitgebreide beschrijving is ons erg veel waard.

Het warme welkom zowel als de rust en omgeving is iets waar wij enorm trots op zijn en iets wat al onze teams uitstralen. Uzelf en de locatie zijn tenslotte de middelpunten van onze passie!

Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen.