Priceline
Agoda.com
Hurb
Destinia.com
4 weken geleden beoordeeld

Vanuit Den Haag eten bij 1 van de restaurants van Sergio Herman, dan gelijk een nachtje Strandhotel Cadzand. Het eten was top, en het hotel maakt het feestje compleet. Wat een gastvrijheid in deze mooie entourage. We hebben er alleen gegeten en overnacht, dus kan ik alleen daarover oordelen. Zijn er geen minpuntjes? Toch wel; de badkamer had een ietwat onhandige indeling naar ons idee, weinig mogelijkheden handdoeken en badjas op te hangen. Deksel afvoer in douche lag los, beetje tricky als je daar op gaat staan, afvoer zit precies onder de douchekop. Bewegwijzering naar de liften in het hotel en in de parkeergarage beetje onduidelijk. Verder een aanrader!

Datum van verblijf: september 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte gast,

Uw uitgebreide beoordeling en feedback stellen wij enorm op prijs!

Zo ook het feit dat wij aan bijna al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Onze gasten met een warm hart verwelkomen in het prachtige Cadzand-Bad is het geen wij met zo veel passie doen!

Hopende u snel terug te zien!

Warme groet,

Maxime T.J. Ammerlaan

Beoordeeld op 30 augustus 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel en alle mensen die er werken, van het Cleaning personeel tot receptie en keuken zijn supervriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is zeer gevarieerd en voortreffelijk! Oo ja en de geur die in het hotel hangt is zalig is Nirvana van de baobab collectie

Datum van verblijf: augustus 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2021

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw alles omvattende review.
Wij zijn erg blij te vernemen dat alle facetten van het verblijf aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel en warme verwelkoming. Kamer 101 toegewezen gekregen voor mijn verjaardag. Net boven de rumoerige (s nachts!!) dienstingang met uitzicht op een werf. Ook 2 aparte matrassen en 2 aparte donsdekens. We zijn toch een koppel? Geen oog dicht gedaan. Dompertje dus. Ontbijt heel druk wel heel lekker. Pure C was wel fantastisch. Komen we terug? Niet meteen daar de kamer tegenviel.

Geachte gast,

Ten aller eerste, hartelijk dank voor uw openhartigheid en review.

Het ultieme doel is natuurlijk het verwelkomen van onze gasten in Cadzand-Bad, omringd door de prachtige natuur.

De recentelijke ontwikkelingen van het dorp zijn ons zeer dierbaar, maar brengen natuurlijk ook een aantal nadelen met zich mee.
Door middel van de reserverings bevestiging en volledige verwittiging van verblijf details door onze hosts, streven wij naar een transparante communicatie omtrent de werkzaamheden.

Het kamertype gereserveerd is altijd het kamer type aangewezen. Sommige kamers beschikken over 2 losse bedden en sommige kamers over één bed. Deze kenmerken zijn altijd terug te vinden op onze website. Onze hosts adviseren u natuurlijk ook graag met betrekking tot het reserveren van een passend kamer type.

Graag kom ik persoonlijk met u over in contact. In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Beoordeeld op 19 augustus 2021

Al enkele keren geweest maar nu het volledig vernieuwd is amai!
Wat een aangename ervaring, echt aan alles gedacht.
Neem zeker kamer met zicht op zee want dit geeft een extraatje dat de moeite waard is.
En het beste moet nog komen, morgens opstaan met zo een heerlijk ontbijt, gewoonweg geen enkele opmerking !
Wij komen zeker terug.

Kamertip: zicht op zee is een must
Datum van verblijf: augustus 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2021

Geachte gast,

Uw beoordeling is fantastisch om te ontvangen!
Alle aspecten en verwachtingen tegemoetkomen is onze ultieme passie!

Met gastvrije groet,

Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie

Op alle vlakken top-top-top. Ontvangst, de suite, de diners in de restaurants, het ontbijt, zwembad,…. van een zeer hoog niveau. Maar wat het meeste opviel was het niceau van alle personeel, allen 3 sterren. Ontvangstpersoneel, Maxime, Marlies in Pure C, zaalteam in Air, het oostenrijkse meisje in Blueness,… en dan vergeten we er nog. Bedankt!

Datum van verblijf: augustus 2021
Maxime Ammerlaan, Overig van Strandhotel Cadzand, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

Geachte gast,

Wat een geweldige beschrijving van uw verblijf!

Natuurlijk zijn wij erg trots op de locatie, het concept, de restaurants en het hotel.
Toch, blijft het verwezenlijken van een warm welkom even zo belangrijk als het bovenstaande.

Een on-Nederlands gevoel creëren en een gepersonaliseerde aanpak.
Het is een enorm plezier te vernemen dat u dit zo heeft ervaren.

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd en het schrijven van uw beoordeling.