Beoordeeld op 30 mei 2018

Met ons gezin kijken we terug op een fijne mini-vakantie. Zeer prettig dat je zelf je aankomst-, inchecktijd kan bepalen , evenals uitchecken en vertrek . Sleutelkaart en parkeerplaats perfect geregeld. Appartement ruim ingedeeld en huiselijk ingericht, van alle gemakken voorzien. Uitgebreide inventaris, we grepen nergens mis. Fijn dat kleine supermarkt op loopafstand is, en de zee ook. Kinderen ( tieners) vonden het ook prima! Museum Byzarium zeker aanrader!!! Heerlijk gegeten in Spaans restaurant , maar Italiaans restaurant tegenover eigenlijk verassend leuk en lekker en makkelijk. Lekker geshopt en genoten van het Zeeuwse land!

Datum van verblijf: mei 2018
Duinhof, Guest Relations Manager van Duinhof Holidays, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Erg fijn dat alles ongecompliceerd en soepel verlopen is. Hopelijk tot nog eens!

Beoordeeld op 27 maart 2018 via mobiele applicatie

Met vrienden verbleven we voor een lang sportweekend in Duinhof IX-E301.
Schitterend penthouse. Ook service vanuit Duinhof Holidays was top.

Lekker gesport en gegeten bij Sergio Herman en bij de andere strandtenten.
We gaan zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2018
Duinhof, Guest Relations Manager van Duinhof Holidays, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2018

Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens!

Beoordeeld op 19 oktober 2017

mooi appartement,hebben het goed naar ons zin gehad,alleen jammer dat er geen bussen rijden door de weeks,maar we zaten overal dichtbij alles was op loopafstand te doen,terrasjes,restaurants,pinautomaat & winkels

Datum van verblijf: oktober 2017
Duinhof, Guest Relations Manager van Duinhof Holidays, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u het goed naar uw zin hebt gehad! Graag tot ziens!

Beoordeeld op 3 oktober 2017

Leuke ligging, omgeving, leuk huisje, mooi verzorgd! Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan! Heerlijke vakantie. Super goed weer gehad. En op 10 min van alles af bv. Sluis. Knokke. Breskens met de boot naar Vlissingen! Ook een aanrader

Datum van verblijf: september 2017
Duinhof, Guest Relations Manager van Duinhof Holidays, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat u van een heerlijke vakantie genoten hebt! Misschien tot een volgende keer?!

Beoordeeld op 23 september 2017

Van begin tot eind verliep het contact met Duinhof uitstekend. De reservering was eenvoudig te maken, de informatie was duidelijk, de toegangskaart werd op tijd toegestuurd en het appartement was prima. Het telefoongesprek over het uitchecken was prettig en de borgsom stond snel weer op de rekening.

Datum van verblijf: september 2017
Duinhof, Guest Relations Manager van Duinhof Holidays, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2017

Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen. We zijn blij dat uw verblijf bij Duinhof Holidays goed bevallen is. Hopelijk tot ziens!