• Gratis parkeren
Hotel Bistro Bruist(Cadzand)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Restaurant
  • Restaurant
  • Bar/lounge
27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden verbleven we voor een lang sportweekend in Duinhof IX-E301.
Schitterend penthouse. Ook service vanuit Duinhof Holidays was top.

Lekker gesport en gegeten bij Sergio Herman en bij de andere strandtenten.
We gaan zeker terug!

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Duinhof, Guest Relations Manager van Duinhof Holidays, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2018

Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens!

19 oktober 2017 beoordeeld

mooi appartement,hebben het goed naar ons zin gehad,alleen jammer dat er geen bussen rijden door de weeks,maar we zaten overal dichtbij alles was op loopafstand te doen,terrasjes,restaurants,pinautomaat & winkels

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Duinhof, Guest Relations Manager van Duinhof Holidays, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u het goed naar uw zin hebt gehad! Graag tot ziens!

3 oktober 2017 beoordeeld

Leuke ligging, omgeving, leuk huisje, mooi verzorgd! Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan! Heerlijke vakantie. Super goed weer gehad. En op 10 min van alles af bv. Sluis. Knokke. Breskens met de boot naar Vlissingen! Ook een aanrader

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Duinhof, Guest Relations Manager van Duinhof Holidays, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn dat u van een heerlijke vakantie genoten hebt! Misschien tot een volgende keer?!

23 september 2017 beoordeeld

Van begin tot eind verliep het contact met Duinhof uitstekend. De reservering was eenvoudig te maken, de informatie was duidelijk, de toegangskaart werd op tijd toegestuurd en het appartement was prima. Het telefoongesprek over het uitchecken was prettig en de borgsom stond snel weer op de rekening.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Duinhof, Guest Relations Manager van Duinhof Holidays, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017

Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen. We zijn blij dat uw verblijf bij Duinhof Holidays goed bevallen is. Hopelijk tot ziens!

18 september 2017 beoordeeld

We hebben de ligging, de luxe inrichting, de ruime, schone kamers inclusief parkeergarage en fietskelder als zeer prettig ervaren. Het appartement beschikte over alles wat het verblijf aangenaam maakt (goed meubilair, zowel binnen als buiten, goed uitgeruste keuken, was/droogmachine, internet, goede tv's, fijne badkamers). Het is er rustig en toch dichtbij allerlei vertier en interessante plekken. Veel privacy.

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Duinhof, Guest Relations Manager van Duinhof Holidays, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 september 2017

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat uw verblijf zo goed bevallen is! We hopen dat we u nog eens mogen ontvangen!