Van Loon

Ronduit geweldig

Beoordeling van Bruist! Bistro-Bar-Beds
5,0 van 5 bollen29 aug 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een bijzonder goed klantvriendelijk hotel, dat eigenlijk veel meer sterren verdiend als ze hebben. Mooie kamers, mooi gelegen, goed ontbijt, goed bed en schoon.
Kortom, om nog eens terug te komen.
De gastheer en gastvrouw doen alles om het de gasten naar hun zin te maken.
Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 30 aug 2021
Beste Nico,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en graag tot ziens.
Martin & Ilse
        Aan het strand
        • Vio.com
        1.5 km van Bruist! Bistro-Bar-Beds
        1.0 km van Bruist! Bistro-Bar-Beds
        The most beautiful hotel in the Netherlands
        • eDreams
        1.6 km van Bruist! Bistro-Bar-Beds
        0.2 km van Bruist! Bistro-Bar-Beds
        Balcony/Terrace
          Meer hotels in Cadzand bekijken
          Beoordeeld op 22 juli 2021 via mobiele applicatie

Prima lunch waar we bij toeval voorbij fietste. De dame in kwestie is een geboren horeca dame vriendelijk attent. De gast heer was wat nors. Een glimlach kost toch niks ? We hadden niet echt een klantervaring bij deze heer. De lunch zelf was prima en goed. Prijzen zijn redelijk te noemen. Op de bediening van de heer na een prima ervaring en zeker een aanrader. De kaart voor het diner zag er ook goed uit.

Datum van verblijf: juni 2021
          Martin Jansens, Eigenaar van Bruist! Bistro-Bar-Beds, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2021

Oei, dan heeft u me helaas op een zeldzaam moment getroffen. Hoop dat de ervaring beter zal zijn wanneer u eens terug komt om de dinerkaart uit te proberen (hij is namelijk net zo goed of nog beter als dat hij er uit ziet).
          Vriendelijke groeten en bedankt voor uw beoordeling,
          Martin & Ilse

Beoordeeld op 20 juli 2021

- vernieuwende gerechten, perfect klaargemaakt
          - leuke formule om de gerechten te delen
          - voldoende ruimte tussen de tafels, aangenaam om te vertoeven
          - originele inrichting, goede muziekkeuze,
          - eigenaars runnen hun zaak met passie, en dat merk je
          - zeer correcte prijzen voor spijs en drank.

Datum van verblijf: juli 2021
          Beoordeeld op 18 juli 2021 via mobiele applicatie

Bij toeval, op weg naar Cadzand dorp, ontdekt en reservering gemaakt omdat t er gezellig uit zag. Verrassingsmenu genomen. Zeer aangenaam verrast. Alle gerechten smaakten uitstekend en zagen er mooi en appetijtelijk uit. Zeer vriendelijke bediening. Mooie rustige omgeving. Aanrader!

Datum van verblijf: juni 2021
          Beoordeeld op 24 mei 2021

Feestje om bij Bruist te zijn. Ons eerste uitje na de lock-down. Het is wennen. Martin en Ilse hielden zich keurig aan de corona maatregelen. Door een keuze te maken van de terraskaart, kan er "in-room dining" gegeten worden, wat erg fijn was met het slechte weer tijdens het Pinksterweekend. We hebben een super leuk verblijf gehad.

Datum van verblijf: mei 2021

Wat fijn dat jullie ons uitkozen voor jullie eerste post-corona uitje! :-) Dankjulliewel voor de fijne woorden, hopelijk tot nog eens!

Beoordeeld op 10 mei 2021

Een zwaar tegenvallende ervaring. 5 gerechten waarvan er slechts Één lekker was. Een ceviche bereid zonder limoen, koriander en peper, te grof gesneden was smaakloos. Een tortilla zonder kruiden smaakt als droog gekookte aardappel, een asperge taartje met slecht geschilde asperges en een smaakloze kaas was vettig, fruitsalade was niet fris.... kortom voor €50,- had ik zelf wat smakelijkers gemaakt.

Datum van verblijf: mei 2021
          Ilse Questier, Eigenaar van Bruist! Bistro-Bar-Beds, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2021

Beste Tom en Angelique, allereerst: we vinden het bijzonder jammer dat het jullie zo is tegengevallen. We proberen de keuken van Bruist! zo goed mogelijk te "vertalen" naar een takeaway concept, en dat dit bij jullie niet in de smaak is gevallen, dat betreuren we oprecht. We staan altijd open voor opbouwende kritiek, maar ik wil er jullie toch op wijzen dat jullie de plank op een paar punten wel erg mis slaan:
          - Onze ceviche wordt bereid in een "leche de tigre" met onder andere limoensap, een fijngesneden chilipepertje, rode ui en grof zeezout. Daarnaast wordt er nog munt, passievrucht en yuzu (een citrusvrucht) gebruikt in de bereiding. Bizar dat dit voor jullie een smaakloos effect heeft opgeleverd. Een ceviche bereid zonder limoen (of een andere citrusvrucht), zoals jullie beweren gegeten te hebben, is sowieso niet mogelijk. Het zuur in de citrusvruchten zorgt namelijk voor de garing van de vis. Misschien verwar je ceviche wel met sashimi, en valt daardoor ook je opmerking over de snijwijze van de vis te verklaren. Die hoort bij ceviche namelijk niet flinterdun te zijn.
          - Voor onze tortilla worden de aardappeltjes en de ui gegaard in olijfolie, en - met een flinke snuf fleur de sel en royale draaien van de zwarte pepermolen - gebakken met de eitjes. Een tortilla heeft dus evenveel te maken met een droog gekookte aardappel als Martien Meijland met een ingetogen communicatiestijl. Toch behoefte aan een extra smaakboost? Daarvoor serveren we de huisgemaakte aïoli er ook bij.
          - Voor de tartelette van asperges gebruiken wij geschilde witte asperges van Tino's uit Schapenbrugge. Een groente- en fruitleverancier gespecialiseerd in....geschilde witte asperges. De "smaakloze kaas" is een Bettine geitenkaas. Smaakloos en vettig? Nee, romig en mild.
          - Onze groente- en fruitleverancier komt hier nagenoeg dagelijks over de vloer. Niet enkel met geschilde witte asperges, maar ook met vers fruit. Dat jullie fruitsalade niet fris was, vind ik op zijn minst bedenkelijk.
          Zelf iets creatiefs en smakelijks klaarmaken? Altijd leuk en gezellig. Maar zorg dan voor een basis productkennis, of je loopt het risico op....een zwaar tegenvallende ervaring.