“3 dagen achter elkaar ”
Beoordeling van Strandpaviljoen DOK 14

Strandpaviljoen DOK 14
Geclassificeerd als nr. 3 van 33 Restaurants in Cadzand
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden, 3 dagen achter elkaar dit leuke etablissement bezocht.... goede tot uitstekende kaart voor zowel lunch als diner. Mooie inrichting maar wat dit strandpaviljoen goed maakt zijn de mensen die er werken “ fantastisch” is het juiste woord, vriendelijk behulpzaam en belangstellend en service gericht echt een top zaak

22 mei 2018 beoordeeld

Dok14 is een prachtige strandtent! Het eten vonden we echter niet bijzonder, zeker gezien de prijs die ze voor het diner vragen. Bovendien was het tafeltje vies toen we aankwamen terwijl het niet druk was. Niet echt uitnodigend een vies plakkerig tafeltje maar toch maar even overheen gezet omdat we geen zin hadden om verder te gaan zoeken. Dus mooie entourage maar voor het diner is het zeker geen aanrader.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkel naar toe gaan als je het niet erg vindt om 1,5 u op je eten te wachten. De bediening is vriendelijk, eten oké maar de lange wachttijd voor een spaghetti en 2 hamburgers waren voor ons er ver over, spijtig maar nooit meer.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje fietsen afgezakt naar deze zaak. Er was nog plaats op het terras in de zon! Vriendelijke en vlotte bediening. Salade en taco’s waren zeer lekker en qua prijs viel dit goed mee! We kregen een mooie portie en het was mooi gepresenteerd. Enkel de WiFi werkte niet, en het 4G netwerk heeft daar geen signaal...

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi strandpaviljoen. De dok 14 mix is zeer aan te bevelen. Prima kaart, lekker terras met fijne banken. Leuke bediening.

Reizigers die Strandpaviljoen DOK 14 bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen DOK 14 geweest? Deel je ervaringen!