RuudMestrom
Sittard, Nederland

Top hotel! Prachtige ligging, modern en eigentijds, goede service!

Beoordeling van Hotel de Blanke Top
5,0 van 5 bollen18 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Tijdens de augustus maand, 2 dagen verbleven in hotel De Blanke Top, in een kamer met zeezicht.

Hotel de Blanke Top is samen met het Strandhotel de luxe hotel optie in dit steeds mondainer wordend kustplaatsje Cadzand. Net als op veel plekken in deze plaats heeft er bij dit hotel de afgelopen jaren een ware metamorfose plaats gevonden en is alles vernieuwd en weer helemaal van deze tijd!

Bij het benaderen van cadzand-bad en de kust valt dit mondaine hotel boven op de duin meteen in het oog. De entree is gracieus en luxe. De luxe, stijl en klasse is in het gehele hotel zichtbaar en voelbaar! De inrichting is erg mooi en geeft een sjieke en rustige uitstraling, mooi passend voor deze locatie in de duinen en aan het strand.

Ook de hotelkamers zijn op dezelfde serene wijze gestyled! Erg mooi en prettig om te verblijven. De ruime en luxe badkamer, het mooie balkon, maar vooral het zeezicht maken de beleving bij een overnachting hier helemaal compleet!

Het aanbod aan eet-, en drinkgelegenheden in het hotel is prima. Zo is er een apart ontbijtrestaurant met een prima aanbod van een ontbijtbuffet. Is er het luxe restaurant voor in de avond en kan er gedurende de hele dag een glaasje worden gedronken in de sfeervolle bar/lobby en terras. Op dit terras is ook ‘s middags een lunch mogelijk! De service is overal op hoog niveau en kundig!

De service in de restaurants en bars is prima en van hoog niveau.

Daarnaast beschikt het hotel nog over een wellness met zwembad en een eigen parkeergarage.

Een verblijf in dit hotel is dan ook pure luxe en heel aangenaam. Dat dit alles een prijskaartje heeft spreekt voor zich, maar is gezien de kwaliteit helemaal te verantwoorden.

Zoals gezegd is dit hotel samen met het strandhotel wellicht het voorbeeld van de ontwikkeling van deze Zeeuwse badplaats de laatste jaren.

Omdat wij vorig jaar verbleven in het strandhotel kunnen wij beide hotels goed met elkaar vergelijken. We zien veel overeenkomsten in stijl, luxe en kwaliteit.
Het strandhotel lijkt zich echter iets meer te richten op de culinaire reiziger en dit hotel profileert zich meer als familiehotel.
Ondanks dat, zijn wij als culinaire levensgenieters, net iets meer gecharmeerd van Hotel De Blanke Top dan het strandhotel, juist omdat dit hotel een goed aanbod heeft in toegankelijke eet en drink mogelijkheden.

Kortom een absolute aanrader voor de luxe levensgenieter!
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Duinhof Holidays appartement II-05
    1.2 km van Hotel de Blanke Top
      0.8 km van Hotel de Blanke Top
      1.0 km van Hotel de Blanke Top
      Gratis parkeren
      The most beautiful hotel in the Netherlands
      • eDreams
          0.5 km van Hotel de Blanke Top
          0.7 km van Hotel de Blanke Top
          Meer hotels in Cadzand bekijken
          Beoordeeld op 2 augustus 2023

De Blanke Top stond reeds lang op mijn bucketlist maar € 800 uitgeven voor twee nachtjes (weliswaar incl. ontbijt) – dààr dient een reden voor te zijn.
          Die gelegenheid was er wel degelijk het voorbije weekend en de besteedde som laat me toe ons verblijf kritisch te evalueren.
          Ik voeg er aan toe dat mijn keuze waarschijnlijk verkeerd gecast was, wij zijn geen ‘wellnessgangers’ – het lijkt me dat daar (mogelijks) het verschil gemaakt werd.
          Bij aankomst aan de receptie (vriendelijk en correct) viel het me al tegen dat er een ontbijtuur diende opgegeven te worden maw je diende in ploegen te gaan eten.
          De vooropgestelde keuze was dan nog de onze niet, tot daar aan toe, maar dat hadden we niet gepland.
          De kamer was effectief mooi en ‘generous’. Niets op aan te merken. De ballonnen bijzonder attent.
          Het avondaperitief op het terras viel ons tegen. De tafels en grond waren vuil en onverzorgd. Bij een apero van € 23 mocht best wel een à coteetje – genre olijfje, zeker als de buren deze aangeboden krijgen. Het restaurant bleek volzet een alternatief niet gemeld.
          Het ontbijt, best veel keuze en zeker in orde, was bijzonder lawaaierig. De akoestiek kan daar zeker wat beter. Ook vreemd dat we aan de ontbijtreceptie in het Engels werden benaderd, geen probleem met deze taal maar op die plaats mag toch een Nederlandstalige dame/heer plaatsnemen ?
          Het etentje in Le Sommet (vriendelijke bediening) was oké maar ook niet meer dan dat. Geen hoogvlieger maar ook niet te veel op aan te merken.
          Achteraf las ik op jullie site dat er ook ‘specials’ aangeboden werden. Ietwat naïef ben ik van mening dat uw diensten me daar hadden kunnen op wijzen bij boeking, een melding van het hotel dat er betere formules mogelijk zijn/waren zou van heel veel stijl getuigd hebben.
          Ik heb deze ervaringen gedeeld met het hotel maar geen reactie ontvangen..

Vincent

Datum van verblijf: juli 2023
          Beoordeeld op 22 juni 2023

op en top genieten in dit hotel! Fantastisch vriendelijk personeel, zeer uitgebreid én lekker ontbijt, mooie kamers, zalige wellness
          Ideale ligging, perfecte uitvalsbasis.
          Staalt gewoonweg rust en klasse uit.

Kamertip: Absolute topper!
          Datum van verblijf: juni 2023
          Beoordeeld op 21 juni 2023

Top hotel met top ligging en uitzicht op zee. Goede service, nette kamers en welness is ook in orde. Ontbijt kon iets uitgebreider. Over het algemeen zeer goed hotel prijs/kwaliteit. Aanrader! Ik kom zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2023
          Beoordeeld op 15 februari 2023

Zelden zo’n verzorgd verblijf gehad. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Je kan er eindeloos genieten van onder andere de spa, massages, heerlijke apero in de bar of een topmaaltijd in het restaurant. De kamers zijn top ! Wat mij ook opviel was de dienstvaardigheid van al het personeel alsook de directie. Een werkelijke must-do 👍👍👍👍

Datum van verblijf: februari 2023
          Beoordeeld op 11 december 2022

Zeer mooi hotel, verzorgde kamers , zeer vriendelijk personeel en zeer goede en verzorgde keuken: restaurant is zeker culinair een aanrader met een cosy interieur.
          Ontbijtbuffet is ook top!
          Dit hotel is een aanrader met bijhorende spa & wellness.

Kamertip: Geboekt op het 1ste verdiep met zeezicht is top!
          Datum van verblijf: december 2022