Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 200
eDreamsUS$ 200
Agoda.comUS$ 199
TripadvisorUS$ 200
StayForLong
Vio.com
Beoordeeld op 2 augustus 2022

In dit hotel is alles gewoonweg top. Hier laat men geen steek vallen, alles is er perfect hygiënisch en schoon, elk personeelslid is zeer vriendelijk, de kamers prachtig en stijlvol, het ontbijt overweldigend en de wellness ruimte is een oase van rust. De ligging van het hotel zelf is natuurlijk ook nog een geweldig pluspunt.

Beoordeeld op 25 juli 2022 via mobiele applicatie

Net terug van een heerlijk weekend in de Blanken Top.

Het was gewoon weer een bijzondere TOP ervaring vanaf de de mail om al thuis de check-in te doen.

Bij aankomst een heel gastvrij ontvangst door uiterst behulpzame medewerker.

Kamer met zeezicht was Top
Ontbijt was voor eenieder wat wils en het diner in het restaurant was ook gewoon goed.

Wij hebben heerlijk genoten van enkele dag de Blanken Top

Beoordeeld op 7 juli 2022 via mobiele applicatie

Dit is een hotel dat weinig woorden nodig heeft.
Alles klopt gewoon.
Het geluk hebben van prima weer, dat maakt je verblijf perfect.
Als je hier overnachtingen hebt, reserveer dan zeker ook eens bij het restaurant “le Sommet”
Kamers mooi, fijn balkon, wijntje op het terras, heerlijk

Beoordeeld op 5 juli 2022 via mobiele applicatie

Zeer mooi gelegen hotel. Neem kamer met zeezicht en je hebt het mooiste uitzicht van Nederland (de luxe kamers zijn wat dat betreft beter dan de suites). Geweldig restaurant met goede Franse keuken in het hotel. Top ontbijt. Eigenlijk op alle fronten een 10

Beoordeeld op 25 juni 2022 via mobiele applicatie

Wij waren verrast door de vriendelijkheid van het personeel, zowel bij het onthaal, het avondeten en het ontbijt. De parkeerplaats was ondergronds en met de lift bereikbaar. De kamer was mooi en uitzicht op de zee, geweldig zo'n groot terras. Alles was naar onze wens, wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2022