17 mei 2018 beoordeeld

We hebben onlangs twee nachten geboekt voor een korte huwelijksreis. In het algemeen is onze ervaring tegengevallen. Het personeel is er zeer vriendelijk, ligging ook goed maar we waren teleurgesteld van het hotel. Op hun website krijgen we misleidende foto's te zien van prachtige en moderne kamers. Blijkt dat ze dit momenteel nog aan het bouwen zijn.. We zaten dus midden tussen de werken en het hotel zelf was zeer verouderd. We hadden geen bad in onze kamer en de ruiten en het plafond waren vuil met vliegen.. We hebben dit gemeld en ze hebben dit onmiddelijk gekuist. Voor de prijs die we betalen mag dit toch in orde zijn. Daarnaast werden we s'morgens wakker door de werken. Bij het uit-checken hebben we ook ons misgenoegen geuit. De receptioniste was zeker begripvol en ging dit melden maar heeft helaas geen geste kunnen doen. Prijs-kwaliteit is zeker onvoldoende!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
14 mei 2018 beoordeeld

Hotel biedt nog steeds kwaliteit in de keuken, aan het ontbijt en qua ligging maar we merkten toch wat minpuntjes op. Dit was in het verleden helemaal niet zo.
Bij aankomst beestjes in de kamer en erg muffe bedoening. Ook de badkamer en toilet waren niet helemaal proper zoals het hoort voor een hotel in deze prijscategorie.
Dat vonden wij wel erg jammer. Kamers stilaan redelijk gedateerd ondertussen; er komt een enorm nieuwbouwproject direct naast het bestaande gedeelte. We vragen ons af of de charme zal blijven bestaan; het wordt een hotelmastodont in 2019.
Het 'kleinschalige' zal volledig verdwijnen.
De ligging is wel nog steeds TOP direct op de duinen met zicht op zee.
Het ontbijt en de diners zijn ook nog steeds TOP maar je betaalt wel stevig door in verhouding. Heel jonge meisjes soms in de zaal die nog wat zoeken hoe de vork in de steel zit; geeft soms rare situaties als je vraagt waar je kan/mag zitten en dan een lauwe reactie volgt: "Nergens waar kinderstoelen staan!". Kan natuurlijk niet op zo'n toon en de leuze "Klant is Koning" is soms zoek hoor.
Kortom, het hotel verliest wel wat van zijn mooie pluimen en het is afwachten wat de nieuwbouw zal brengen qua service, prijs en beleving. Wij gaan eventjes elders.

Kamertip: opgelet; er staat een gigantische nieuwbouw in de stijgers onmiddellijk aangrenzend
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel-de-Blanke-Top, Eigenaar van Hotel de Blanke Top, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2018

Geachte heer Wim D,

Graag wil ik u bedanken voor uw recensie en feedback op uw ervaring bij ons. Het vernieuwde Hotel zal inderdaad een stuk groter worden maar daardoor juist meer te bieden hebben voor u als gast. Ondanks de vergroting gaan we er voor zorgen dat het kleinschalige en familiale karakter blijft bestaan. We hopen u graag als gast terug te mogen ontvangen zodat we u hopelijk aangenaam mogen verrassen met alle vernieuwingen en service.

29 april 2018 beoordeeld

Slechte kwaliteit prijs, een Dame Blanche die meer weg had van een kinderportie (1 bolletje ijs) voor 13 €. en op de koop toe, half gesmolten.
Koffie 2 x aangerekend en achteraf gecorrigeerd. Zonder excuses.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Geachte heer Pol V,

Spijtig te vernemen dat we uw dessert niet naar wens was. We nemen alle feedback ter harte en gaan hier zeker onze leer uit trekken. Ondanks deze fout hopen wij u graag nog eens terug te mogen begroeten zodat we u alsnog culinair mogen verrassen.

9 april 2018 beoordeeld

Het hotel heeft een mooie ligging vlak aan het strand met uitstekende vergezichten over de zee. Lekkere gerechten in het restaurant en een uitgebreid ontbijt met een vriendelijke bediening. Op het strand zijn er enkele leuke en mooie nieuwe strandbars bij gekomen, waar het heel gezellig is. Momenteel zijn er op diverse plaatsen in Cadzand werken aan de gang en ook het hotel gaat een uitbreiding krijgen, welke tegen einde van het jaar klaar zijn. We hebben er tijdens ons verblijf echter geen hinder van gehad. Cadzand is ideaal om te fietsen en/of wandelen tussen de duinen. Voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: april 2018, reisde met vrienden

Geachte heer/mevrouw SojSmac,

Hartelijk dank voor uw prachtige review over uw verblijf in ons hotel. Wij zullen uw complimenten zeker overbrengen naar ons team. Graag verwelkomen wij u in de toekomst opnieuw in ons hotel.

Met gastvrije groet,

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1 overnachting geboekt in een family suite. Geweldig verblijf; laagdrempelig en sfeervol. Parkeren voor de deur. Heerlijke bedden en een mooie schone kamer met alles erop en eraan. De kinderen gaven een dikke 8 als cijfer voor dit hotel. Ontbijt is super, vers en veel keuze. Ook daar is het alsof je in een huiskamer aan zee zit. Heel fijn. We hebben genoten en zullen dit hotel zeker aanbevelen of opnieuw boeken.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie

Geachte heer Martin,

Graag willen wij u hartelijk dank voor uw mooie review aangaande uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,