“Smerige zaak”
Beoordeling van Strandpaviljoen de Schaar

Strandpaviljoen de Schaar
Geclassificeerd als nr. 32 van 34 Restaurants in Burgh-Haamstede
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het is er oud, erg vies en er is heel weinig sfeer. Koffie was wel goed! Overal lag rommel in het pand terwijl we aan het begin van de middag er waren en het was niet druk.

Datum van bezoek: mei 2021

3 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dit terras bestaat corona niet.
Bij binnenkomst werden we gewezen op het registeren en het dragen van een mondkapje. Personeel draagt geen mondkapjes en houdt geen afstand. Later werd het drukker en werd er door het personeel niemand gewezen op het niet dragen van mondkapjes en verschillende huishoudens mochten allemaal samen plaatsnemen aan 1 tafel. (Meerdere tafels)
We hebben een drankje besteld, glazen waren een beetje vettig/soort aanslag erop. 1 gebarsten glas, 1 glas met een haar. Kibbeling gegeten, vieze onderborden, vieze vorken. Welke we pas kregen nadat we om servetjes vroegen.
We hebben de rest van de dag ons niet lekker gevoeld, bleven kibbeling proeven.

Datum van bezoek: mei 2021
26 augustus 2020 beoordeeld

Normaal kwamen wij hier vaak tijdens een bezoek van 1 of meerdere dagen. In herinnering altijd goed, maar helaas deze keer een teleurstelling. De warme chocolademelk zag eruit als te sterk gezette oploskoffie en smaakte ook naar oplos en niet lekker zoals normaal (uit een chocomel automaat). De appeltaart was enigszins lekker, maar zo uit de koeling en deels daardoor ook een tegenvaller.

Bediening was matig, alsof ze er geen zin in hadden, wat kan maar dan laat je dat niet zo zien aan je gasten. Wij kwamen hier dus best vaak maar het was allemaal niet zoals het was en de tent zag er van binnen een beetje verwaarloosd uit.

Wij wouden gewoon even lekker wat drinken met een stukje appeltaart, maar het was meer zonde van het geld en echt genieten deden we niet. Volgende keer gaan we beneden bij de tent.

21 augustus 2020 beoordeeld

Ongelooflijk,werkelijk slechtste strandtent waar we ooit zijn geweest en dat vonden we als bezoekers allemaal.Normaal schrijf ik eigenlijk gene reviews, mar dit sloeg alles.
een kwartier gezeten, maar zo 10 dingen op te noemen die slecht waren.
1. Zeer onvriendelijke en slechte bedieining
2. Stoelen met kussens waarop we wilden zitten warn drijfnat
3. Menukaart met onzettend vel spelfouten en dubbele kaarten
4. Tomatensoep besteld. Was uit een pajk en echt niet te eten
5. Gehaktbal besteld en was ook uit een blijk en daarna waarschijnlijk in de magnetron gezet en was echt te semrig om op te eten
6. Glazen met lippenstipt eraan
7. Binnen een grote puinhoop van dozen en rommel
8. Lampjes dede t niet buiten
9. Toilet te smerig voor woorden
10. Cola besteld en was een soort aanmaak zonder prik.

Na de besettling gaf ik door aan de serveerster dat we het echt niet lekker vonden. Het anttoord was, nee hoor de tomatensopen en gehaktbal zijn wel degelijk huisgemaakt.We geloven er echt helemaal niets van en vertrouw ze voor geen meter.
Ook nog een antwoord over de cola " ja,mijnheer we krijgen vaak te horen dat de cola niet te dinken is",maar ja

Ongelooflijk wat een zaak !

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan (6 personen en verder vijwel geen andere gasten) en de serveerster gedroeg zich al ongemakkelijk. Eerst drankje besteld waarbij 1 drankje niet kwam hier na zeker 5 minuten om gevraagd en zonder iets te zeggen als excuus kwam het drankje. Hierna de hoofdgerechten waarbij weer een gerecht vergeten werd. Weer even gewacht om en toen maar weer gevraagd waar het gerecht bleef. De serveerster gedroeg zich weer bijzonder en praatte onduidelijk, leek op dubbele tong. Weer om gerecht gevraagd en weer zonder enig excuus geleverd. Toen het toetje. Eerst werd 1 toetje geleverd waarvan een deel op de grond viel. Ze mompelde dat het aangevuld zou worden. Toen na weer 5 minuten geen aanvulling, maar ook niet 4 andere toetjes kwamen maar weer aan de bel getrokken. Giegelend en onverstaanbaar kwam er een verhaal en 10 min later de toetjes ( zonder aanvulling van eerste toetje). Wij hadden sterk het vermoeden dat de serveerster aangeschoten was. Het eten was op zich oke maar de bediening dramatisch slecht. (Was geen jonge dame, eerder de eigenaar?). Nog nooit zo meegemaakt.

Reizigers die Strandpaviljoen de Schaar bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen de Schaar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.