“Golfclinic, na afloop drankje: top middag”
Beoordeling van Boerderij Molenberg

Boerderij Molenberg
Geclassificeerd als nr. 5 van 35 Restaurants in Burgh-Haamstede
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Beschrijving: Naast een sfeervol clubhuis voor golfclubleden is boerderij Molenberg een lunchroom met uitgebreide kaart en een gezellig namiddag-café waar vaste gasten, golfers, campinggasten, lokalen en passanten elkaar treffen. De kinderen spelen lekker in de speeltuin terwijl de ouders aan de koffie met huisgemaakte appeltaart (met echte Schouwse appels) of aan de borrel zitten. Weet u wat bij ons op nummer één staat? Gastvrijheid! U bent bij ons te gast, wij doen er (bijna) alles aan het u naar de zin te maken! Welkom bij boerderij Molenberg! We zien u graag komen.
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met grote groep vrienden een twee uur durende golfclinic (voor beginners) gehad op de prachtige, kleine maar fijne, 18 holesbaan bij De Molenberg. Clinic werd gegeven door vier enthousiaste leden van de golfclub, die ons een prima middag bezorgden. Na afloop biertje/drankje op relaxed terras. Alle lof voor de gastvrije en verzorgde ontvangst en fijne middag. Aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2018

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige, gastvrije locatie om heerlijk te ontbijten, lunchen, borrelen en een balletje te slaan. Wij komen hier ontzettend graag.

Datum van bezoek: juli 2018
30 juni 2018 beoordeeld

In de morgen is er een goed bakje koffie met vers gebak te krijgen, terwijl de lunch al van 11.00 uur wordt geserveerd tot ???? (sluitingstijd). Op het terras, in de zon of in de schaduw is het heerlijk zitten met een lekker glas wijn of iets anders fris.
Een goed adres voor koffie, lunch of borreluur.

Datum van bezoek: juni 2018
19 juni 2018 beoordeeld

Altijd na een heerlijke boswandeling strijken wij hier neer om even te lunchen en relaxen
Een leuke en vlotte bediening op een heerlijk terras echt een aanrader, tevens is er een golfbaan aanwezig waar je zonder gpv mag spelen

Datum van bezoek: juni 2018
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan voor openingstijd, wij mochten toch al binnen. Pure verwennerij, lekkere hapjes en drankjes! en altijd met de grote glimlach van Marcel!

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Boerderij Molenberg bekeken, bekeken ook

Burgh-Haamstede, Zeeland

In Boerderij Molenberg geweest? Deel je ervaringen!