“Schitterend!”
Beoordeling van Boerderij Molenberg

Boerderij Molenberg
Geclassificeerd als nr. 5 van 35 Restaurants in Burgh-Haamstede
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Beschrijving: Naast een sfeervol clubhuis voor golfclubleden is boerderij Molenberg een lunchroom met uitgebreide kaart en een gezellig namiddag-café waar vaste gasten, golfers, campinggasten, lokalen en passanten elkaar treffen. De kinderen spelen lekker in de speeltuin terwijl de ouders aan de koffie met huisgemaakte appeltaart (met echte Schouwse appels) of aan de borrel zitten. Weet u wat bij ons op nummer één staat? Gastvrijheid! U bent bij ons te gast, wij doen er (bijna) alles aan het u naar de zin te maken! Welkom bij boerderij Molenberg! We zien u graag komen.
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan voor openingstijd, wij mochten toch al binnen. Pure verwennerij, lekkere hapjes en drankjes! en altijd met de grote glimlach van Marcel!

Datum van bezoek: april 2018

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch en aardig personeel. Manager (eigenaar?) vindt zichzelf wel erg belangrijk. Verder oke.

Datum van bezoek: september 2017
25 augustus 2017 beoordeeld

Deze keer een korte stop voor een drankje tijdens een fietsroute. De locatie is echter voor doeleinden geschikt, waaronder lekker eten en de golfbaan.

14 augustus 2017 beoordeeld

Mooie rustige locatie om te lunchen en dineren.
Met golfbaan en speelplek voor kinderen.
Goede prijs/kwaliteits verhouding
Leuke ongedwongen sfeer met prima bediening.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, verse pannenkoeken en top salade! Kortom: heerlijk eten in een gezellige omgeving nabij de golfbaan. Een echte aanrader!

Reizigers die Boerderij Molenberg bekeken, bekeken ook

Burgh-Haamstede, Zeeland

In Boerderij Molenberg geweest? Deel je ervaringen!