“Drankje”
Beoordeling van Boerderij Molenberg

Boerderij Molenberg
Geclassificeerd als nr. 5 van 35 Restaurants in Burgh-Haamstede
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Beschrijving: Naast een sfeervol clubhuis voor golfclubleden is boerderij Molenberg een lunchroom met uitgebreide kaart en een gezellig namiddag-café waar vaste gasten, golfers, campinggasten, lokalen en passanten elkaar treffen. De kinderen spelen lekker in de speeltuin terwijl de ouders aan de koffie met huisgemaakte appeltaart (met echte Schouwse appels) of aan de borrel zitten. Weet u wat bij ons op nummer één staat? Gastvrijheid! U bent bij ons te gast, wij doen er (bijna) alles aan het u naar de zin te maken! Welkom bij boerderij Molenberg! We zien u graag komen.
25 augustus 2017 beoordeeld

Deze keer een korte stop voor een drankje tijdens een fietsroute. De locatie is echter voor doeleinden geschikt, waaronder lekker eten en de golfbaan.

14 augustus 2017 beoordeeld

Mooie rustige locatie om te lunchen en dineren.
Met golfbaan en speelplek voor kinderen.
Goede prijs/kwaliteits verhouding
Leuke ongedwongen sfeer met prima bediening.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, verse pannenkoeken en top salade! Kortom: heerlijk eten in een gezellige omgeving nabij de golfbaan. Een echte aanrader!

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dikke 10! Heerlijk ontbijt, zeer gastvrij ontvangen. Ruime speeltuin voor de kinderen. Een aanrader voor gezinsontbijt.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

komen hier zeer regelmatig. de koffie is zalig. eten is heerlijk, overzichtelijke kaart maar wel met voldoende keus. kinderen kunnen vrij spelen terwijl wij genieten. verantwoord drinken voor de kinderen en altijd zelf gebakken koekjes voor de kinderen erbij. zeer gastvrij en vriendelijke mensen. kortom een plek om aan te raden en terug te blijven komen.

Reizigers die Boerderij Molenberg bekeken, bekeken ook

Burgh-Haamstede, Zeeland

In Boerderij Molenberg geweest? Deel je ervaringen!