“Top ontbijt”
Beoordeling van Boerderij Molenberg

Boerderij Molenberg
Geclassificeerd als nr. 5 van 35 Restaurants in Burgh-Haamstede
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Beschrijving: Naast een sfeervol clubhuis voor golfclubleden is boerderij Molenberg een lunchroom met uitgebreide kaart en een gezellig namiddag-café waar vaste gasten, golfers, campinggasten, lokalen en passanten elkaar treffen. De kinderen spelen lekker in de speeltuin terwijl de ouders aan de koffie met huisgemaakte appeltaart (met echte Schouwse appels) of aan de borrel zitten. Weet u wat bij ons op nummer één staat? Gastvrijheid! U bent bij ons te gast, wij doen er (bijna) alles aan het u naar de zin te maken! Welkom bij boerderij Molenberg! We zien u graag komen.
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dikke 10! Heerlijk ontbijt, zeer gastvrij ontvangen. Ruime speeltuin voor de kinderen. Een aanrader voor gezinsontbijt.

Datum van bezoek: augustus 2017

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

komen hier zeer regelmatig. de koffie is zalig. eten is heerlijk, overzichtelijke kaart maar wel met voldoende keus. kinderen kunnen vrij spelen terwijl wij genieten. verantwoord drinken voor de kinderen en altijd zelf gebakken koekjes voor de kinderen erbij. zeer gastvrij en vriendelijke mensen. kortom een plek om aan te raden en terug te blijven komen.

Datum van bezoek: augustus 2017
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee dagen op rij gaan ontbijten voor het fietsen: super warme ontvangst, goed gevulde tafel en een gulle lach bij de bediening. Top voor deze prijs, hier komen we terug als we in de buurt zijn, de kindjes zijn ook fan, Marcel!

Datum van bezoek: juli 2017
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig potje golven ,ook al bak je er niks van nog kan je hier te recht .
Met de nodige instructeurs helpen ze je graag verder en nog voor een betaalbare prijs . Na al die inspanning kan je zeker een hapje en drankje gebruiken , en welverzorgd en zeker voldoende zal je met waar voor je geld tevreden deze plaats verlaten . Zowel voor groot en klein is er wat wils . Ben je in de buurt kom dan zeker langs .

Datum van bezoek: juli 2017
6 juli 2017 beoordeeld

Na een rondje met paard en wagen door het bos hebben we heerlijk gegeten op het ruime terras. ruime keuze uit warme en koude gerechten. Ontspannen gezellige sfeer.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Boerderij Molenberg bekeken, bekeken ook

Burgh-Haamstede, Zeeland

In Boerderij Molenberg geweest? Deel je ervaringen!