5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met ruime slaapkamer en ruime badkamer. Het 3 gangen diner wat bij ons arrangement was inbegrepen vonden wij niet bijzonder. Het ziet er netjes uit maar gangen kwamen snel achter elkaar. Niet slecht gegeten maar ik zou meer verwachten van dit hotel, dan een simpele tomatensoep en carpaccio, die in elk eetcafé net zo prima is, of beter. Lokatie is prima, leuk dat er fietsen te huur zijn. Handig om mee naar het strand te fietsen. Het ontbijt was top. Erg uitgebreid en lekker!

Vriendelijk en behulpzaam personeel
Ruim hotel en voldoende parkeergelegenheid
Ontbijtbuffet ruim opgezet, wel drukte tijdens de piek uren
Weinig keuze in vers fruit
Kamers, badkamer en gang ziet er ruim uit. Wel gedateerd en oogt een beetje smoezelig
Vloerbedekking in kamer geeft muffe geur en is niet zo schoon/hygiënisch

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Al meermaals in dit hotel verbleven met onze woef. Laatste keer anderhalf jaar geleden omdat we toen al verbaasd waren van de afwezigheid van properheid. Vriendelijke mensen, leuke locatie, zwak ontbijtbuffet, ruime kamers maar wanneer beseft het management dat je ook netheid hoog in het vaandel moet dragen. Je betaalt er genoeg voor en in het nabije hotel De Zeeuwse Stromen is alles tip top voor een zelfde prijsniveau. Deze keer erger dan bij ons laatste bezoek. Vuile ontbijttafels, vieze vloerbekleding, massa's dode vliegen op de vensterbanken, zeer vieze traphal en ik weet niet of het management ook beseft dat je van in de lift en op de trap op de bovenkant van de kasten van de receptie kan zien. Gewoon supervies. Poetsen poetsen poetsen en poetsen, jullie rekenen genoeg en het hotel draait, dus daar zal het niet aan liggen. Dit blijft niet duren en zal nog door meer en meer mensen opgemerkt worden. Echt jammer.

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Een mooi hotel waar het fijn vertoeven is, goed ontbijt. Vriendelijk personeel maar bediening heeft wat begeleiding nodig. Prijzen zijn correct voor hetgeen je krijgt. Happy hour is een pluspunt .
Het onderhoud laat wel beetje te wensen over .. een aandachtspunt!!

Beoordeeld op 4 september 2019

Mooie locatie met ruime kamers, fijne badkamer en een prachtig restaurant. We konden twee 's avonds op het binnenplein dineren en 's ochtends ontbijten. Subliem!
De bediening en het personeel zijn uiterst vriendelijk en attent. Tevens waren er voldoende en goede fietsen ter beschikking. Vanuit deze plek zijn er legio mogelijkheden om te fietsen.

Kamertip: we hadden een hele rustige kamer
Datum van verblijf: augustus 2019