Priceline
Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Gezellig en plezant hotel , misschien 1 raad , deur plaatsen aan de douche , want bij het douche zit badkamers vloer en alles wat op de vloer staat nat en voor de rest is alles in orde , het eten is heel lekker

Beoordeeld op 6 augustus 2021 via mobiele applicatie

Een prachtig nieuw opgezet boutique hotel met veel oog voor detail in het restaurant.

Bij ontvangst konden we plaatsnemen op het terras met helaas maar 1 parasol. Het terras staat aangrenzend aan het parkeerterrein met weinig afscheiding en privacy. Zowel voor de hotelgasten als de mensen op het terras.

We hadden gekozen voor een huisje met mooi uitzicht maar dat heeft nog wat extra aandacht nodig. Bed en sanitair waren prima in orde. Wat we hebben gemist waren lounge stoelen, glazen voor een wijntje en schone handdoeken na de eerste dag. 1 kopje koffie pp is ook erg karig maar hé….

Staf en personeel waren erg vriendelijk en attent. Ontbijt en diner waren prima.

Al met al mist het nog wat detail voor een echte klanten beleving.

Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel! Kussens hard. Ontbijt prima. Aardige bediening. Mooie omgeving. Jammer dat parkeren betaald moet worden. Kapstok haakjes ontbreken.
Ook in de badkamer misten we haakjes aan de muur om handdoek en dergelijke op te kunnen hangen.
Maar dat is nog nieuwigheid.

Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooie kamer en prima badkamer het raam zat wel vreemd hoog van de kamer dus als je naar buiten wil kijken moet je een stoel pakken,het ontbijt is perfect,het avond eten ziet er mooi opgemaakt uit en smaakt goed wij vonden alleen de porties een beetje karig jammer!! Wat ik wel mis is een ijskastje op de kamer en wat wij vreemd vinden is dat je per dag 9 euro parkeerkosten moet betalen dat vind ik wel erg duur en dat is als je hotelgast bent geen goede service van het hotel jammer!Verder hebben genoten van de omgeving en het strand!! Maar het is een nieuw hotel,dus daar kan nog aan gewerkt worden misschien??

Leuke kamers en terras
Heel lekker ontbijt en lekkere dineetjes
Grote parking en goed uitgangspunt om te fietsen op het MOOIE eiland
Tuin was niet netjes onderhouden. Meer onkruid dan planten.
Geheel te duur . Geen correcte prijs- kwaliteit- verhouding

Datum van verblijf: juni 2021