Priceline
Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi hotel! Kussens hard. Ontbijt prima. Aardige bediening. Mooie omgeving. Jammer dat parkeren betaald moet worden. Kapstok haakjes ontbreken.
Ook in de badkamer misten we haakjes aan de muur om handdoek en dergelijke op te kunnen hangen.
Maar dat is nog nieuwigheid.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooie kamer en prima badkamer het raam zat wel vreemd hoog van de kamer dus als je naar buiten wil kijken moet je een stoel pakken,het ontbijt is perfect,het avond eten ziet er mooi opgemaakt uit en smaakt goed wij vonden alleen de porties een beetje karig jammer!! Wat ik wel mis is een ijskastje op de kamer en wat wij vreemd vinden is dat je per dag 9 euro parkeerkosten moet betalen dat vind ik wel erg duur en dat is als je hotelgast bent geen goede service van het hotel jammer!Verder hebben genoten van de omgeving en het strand!! Maar het is een nieuw hotel,dus daar kan nog aan gewerkt worden misschien??

Datum van verblijf: augustus 2021

Leuke kamers en terras
Heel lekker ontbijt en lekkere dineetjes
Grote parking en goed uitgangspunt om te fietsen op het MOOIE eiland
Tuin was niet netjes onderhouden. Meer onkruid dan planten.
Geheel te duur . Geen correcte prijs- kwaliteit- verhouding

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 31 juli 2021

Dit hotel is recent geopend en dat is aan de begroeiing in de tuin nog te merken. Maar de kamer (wij hadden een luxe kamer) was prima. Mooie badkamer (alleen blijft het onpraktisch dat er geen douchewand voor zit omdat nu alles nat wordt). Ontbijt prima geregeld en zeer uitgebreid. Eigenlijk hebben we maar 2 zaken die wat ons betreft aandacht behoeven. De eerste is een afscheiding buiten op het terras bij de hotelkamers. Wij hadden kamer 210 en de gasten van kamer 208 zitten letterlijk voor je deur. Het zou goed zijn als er tussen de kamers op het terras een afscheiding geplaatst zou worden zodat je toch enige privacy zou hebben. Verder zou het goed zijn om bij de ingang a.d. Hogeweg een bord te plaatsen met daarop de naam van het hotel en een pijl die naar de ingang verwijst. Nu rij je er snel voorbij. Verder een toplocatie.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 25 juli 2021 via mobiele applicatie

Nieuw hotel, goed merkbaar door zeer nette en nieuw ogende ruimtes. Het jonge team van personeel leek nog niet helemaal op hun plek, oogde chaotisch zo nu en dan. Bij binnenkomst geen enthousiaste balie medewerkster wat het niet heel uitnodigend maakte, terwijl dit wel het visitekaartje is van het hotel. Groot minpunt waren de parkeerkosten van 9 euro per nacht terwijl de kamer al vrij aan de prijs is en ons favoriete drankje stond op de kaart, maar was helaas niet op voorraad. Ontbijt buffet traag aangevuld, waardoor niet alles kunnen nemen naar wens. Verder prima verblijf zoals voorheen gezegd nette nieuw ogende kamers.

Datum van verblijf: juli 2021