Beoordeeld op 14 september 2020

Prima ligging en uitgebreid en lekker ontbijt.
Vriendelijke en bereidwillige uitbaters.

Vloerbekleding en raambekleding zijn dringend aan vervanging toe (versleten en vuil vasttapijt)! Uitzicht aan de achterzijde ...

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit is heel goed fijne ligging tov strand en centrum.
Fijne dagen gehad.
Tweede keer in hotel Rooms, gezinskamer gehad , had het idee dat deze nog niet helemaal af is, drie persoonskamer was fijner vorig jaar

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 juli 2020 via mobiele applicatie

Heel mooi hotelletje, mooie ruime kamers en goed ontbijt, je hebt alles wat je nodig hebt voor een kort verblijf. Ook fietsverhuur is mogelijk.
Van harte ontvangen geweest,vriendelijk en correct. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 27 februari 2020 via mobiele applicatie

Een B&B dichtbij het centrum van Breskens. Nog in de beginfase van overname, want er waren nog werkzaamheden bezig. We kregen een basic kamer toegewezen, echter zonder koelkast zoals gereserveerd. De eigenaars maakten er geen probleem van toen we vroegen om er een te installeren. 's Avonds toen we terug op de kamer kwamen, stond er eentje. Het ontbijt was ook basic, maar het voornaamste was aanwezig. De bar was nog niet bemand en we konden dus 's avonds niet genieten van een drankje in ons logement.
Het was een goede uitvalsbasis naar de uitstappen die we de volgende dagen zouden ondernemen. De eigenaars deden er allzs aan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. Door de recente overname stond alles nog niet op punt.

Datum van verblijf: februari 2020
michaelasB1185TH, Eigenaar van Hotel Rooms, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2020

Beste,

Bedankt voor uw bericht.

U zegt dat u in februari 2020 hier heeft overnacht. Dit klopt niet, aangezien wij al veel veranderd hebben
* de bar nu open is omdat wij over een restaurant beschikken.
* het geen B & B is maar een hotel.
Dus ik hoop dat u de datum van verblijf kan aanpassen naar vorig jaar wanneer u daadwerkelijk bent verbleven. Dit om verwarring voor mensen te voorkomen.

Graag tot een volgende keer.

Mvg Hotel Rooms

Beoordeeld op 18 september 2019

Wegens slechte beoordelingen aan het adres van de vorige eigenaars hadden de nieuwe uitbaters heel wat goed te maken. Ze zijn hier voor 90 % in geslaagd. Nog enkele kinderziektes wegwerken en alles komt goed. Een zéér hartelijke ontvangst.
Kraaknet in gans het hotel. Prachtige kamers met koelkasten en airco. Een goed ontbijt.
Één minpuntje : ontbijt om 8.30 uur, Dit mag om 8.00 uur voor ons en de andere gasten indien.

Datum van verblijf: september 2019