• Gratis parkeren
B&B de Passant(Breskens)
  • Gratis parkeren
Zeebad(Breskens)
6 augustus 2017 beoordeeld

Ruime kamer, ruime badkamer, groot balkon, prima bedden, heel schoon. Hotel zelf beetje sfeerloos, eenvoudig ontbijt met heel goede koffie. Goed aangelegde tuin, helaas wordt deze niet onderhouden.Gratis P op eigen terrein. Geen gratis wifi.

Kamertip: Boek met balkon, ruim uitzicht op tuin
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar is hartelijk. De kamers zijn comfortabel. Het ontbijt is goed verzorgd. Het hotel ligt op een rustige plek.
Er zijn geen kamers op begane grond. Er is een grote tuin met stoelen en tafeltjes.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt voor goede nachtrust maar krijgt die niet. Bedden totaal doorgezakt en extreem gehorige kamers, waardoor we gebroken wakker worden. Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Eigenaar vindt het allemaal maar onzin en weigert te compenseren. Jammer!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
1 februari 2016 beoordeeld

vies, onvriendelijk, ontbijt op, ouderwets.
Wij voelden ons hier totaal niet welkom. De eigenaar is zeer onvriendelijk, onbeschoft en zelfs agressief. Schandalig! Genoeg andere plekken, met Leuke mensen!

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
14 november 2015 beoordeeld

We hebben gelogeerd in een ruime kamer met drie bedden, uitzicht op de binnentuin met bloemen, een ligbad en een douche en zeer ruime badkamer. De kamer is voorzien van heel veel kasten. Het hotel ligt vlakbij het centrum en strand

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner