“Ontbiit”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Restaurant Scaldis
Beoordeeld als nr. 4 van 4 hotels in Breskens
20 augustus 2017 beoordeeld

Ik betaalde 85 maal 2 euro voor 2 overnachten voor een kamer voor 2 personen dan verwacht ik toch een goed ontbijt dit was zeer pover ,gewoon gesneden brood was er niet, een gebakken ei of een beetje roerei was er ook niet te bekennen . Een eigenaar die je steeds op serveerde wat je weer ging halen van het ontbijt buffet . Ben daar geweest 18 t.e.m. 20 aug. geef mij dan maar een v.d.Valk voor dat geld.

Kamertip: Er is geen lift aanwezig
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

6 augustus 2017 beoordeeld

Ruime kamer, ruime badkamer, groot balkon, prima bedden, heel schoon. Hotel zelf beetje sfeerloos, eenvoudig ontbijt met heel goede koffie. Goed aangelegde tuin, helaas wordt deze niet onderhouden.Gratis P op eigen terrein. Geen gratis wifi.

Kamertip: Boek met balkon, ruim uitzicht op tuin
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De eigenaar is hartelijk. De kamers zijn comfortabel. Het ontbijt is goed verzorgd. Het hotel ligt op een rustige plek.
Er zijn geen kamers op begane grond. Er is een grote tuin met stoelen en tafeltjes.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt voor goede nachtrust maar krijgt die niet. Bedden totaal doorgezakt en extreem gehorige kamers, waardoor we gebroken wakker worden. Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Eigenaar vindt het allemaal maar onzin en weigert te compenseren. Jammer!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
1 februari 2016 beoordeeld

vies, onvriendelijk, ontbijt op, ouderwets.
Wij voelden ons hier totaal niet welkom. De eigenaar is zeer onvriendelijk, onbeschoft en zelfs agressief. Schandalig! Genoeg andere plekken, met Leuke mensen!

• Verbleef: December, 2015, reisde met familie
14 november 2015 beoordeeld

We hebben gelogeerd in een ruime kamer met drie bedden, uitzicht op de binnentuin met bloemen, een ligbad en een douche en zeer ruime badkamer. De kamer is voorzien van heel veel kasten. Het hotel ligt vlakbij het centrum en strand

• Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
12 mei 2014 beoordeeld

Goed gelegen hotel, op wandelafstand van het centrum. Ruime, nette en comfortabele kamers met badkamer. Ligt in een rustige omgeving. De uitbater is vriendelijk en voorkomend. Er is geen lift, maar er is slechts één verdieping. De trap is evenwel nogal steil. Het ontbijt is lekker, maar er is niet zoveel variatie. Het restaurant heeft een uitstekende kok.
Een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Breskens bekeken
op 0,6 km afstand
B&B de Passant
nr. 1 van 1 in Breskens
18 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Restaurant Scaldis geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Restaurant Scaldis

Adres: Langeweg 3, 4511 GA Breskens, Nederland
Locatie: Nederland > Zeeland > Breskens
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 4 van 4 hotels in Breskens
Prijsklasse: € 81 - € 107 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Restaurant Scaldis 3*
Aantal kamers: 38
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Expedia en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Restaurant Scaldis met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?