“Spareribs goed en zeer veel, maar te weinig gekruid !!”
Beoordeling van De Buurman

De Buurman
Geclassificeerd als nr. 11 van 38 Restaurants in Breskens
Keukens: Frans, Internationaal
1 juni 2018 beoordeeld

Op vrijdag heb je daar spareribs onbeperkt, ze serveren je een berg die een normaal mens het zeker niet op krijgt laat staan er nog bij vraagt.
De sparen rib waren goed maar mocht toch iets pittiger zijn, er zit veel te weinig smaak in.
De frieten die ze erbij serveerden waren niet goed, deze waren zelfs niet te eten en de chef zal er toch eens zijn werk moeten van maken, om versvet en zeker het vet niet te laten verbranden, want ik denk dat het vet verbrand was waar deze frieten in gebakken was.
Er zijn zeer veel chefs die denken dat frieten maar bijzaak is en er niet moet naar gekeken worden, maar niks is minder waar, de bij gerechten zijn even belangrijk voor de klant.soms zelfs belangrijker !
Ik heb er zelfs een fotoke van genomen !

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 ZEER lekkere, superverse slibtongen gegeten met frietjes en sla. Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader. Mooi zitten op terras. We komen graag terug.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Buurman biedt eerlijke en lekkere keuken van bij ons. De slibtongetjes, de zeewolf, de burger ... allemaal supervers en met respect voor natuurlijke smaken. Prijzen helemaal ok. Supervriendelijk personeel.

30 september 2017 beoordeeld

Met een vriendin heerlijk biefstuk gegeten bij de Buurman als afsluiting van onze vakantie. Op het terras onder de warmte lampen.

16 augustus 2017 beoordeeld

Gezellig op het spuiplein. Aardige bediening. Gewoon eerlijk eten met een biertje of een wijntje erbij. Goed gebakken tongetjes of mosselen. We komen nog eens terug.

Reizigers die De Buurman bekeken, bekeken ook

In De Buurman geweest? Deel je ervaringen!