“Heel erg lekker! Jammer van de slagroom”
Beoordeling van Amuse Breskens

Amuse Breskens
Geclassificeerd als nr. 2 van 48 Restaurants in Breskens
Prijsklasse: € 10 - € 36
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: In het hart van Breskens vindt u A-muse, een sfeervol restaurant waar lekker eten en gastvrijheid voorop staan. De uitgebreide menukaart met wisselende suggesties biedt voor ieder wat wils. Ambachtelijk, vers en vooral erg lekker, Dat zijn de de kenmerken van onze keuken.
11 juni 2024 beoordeeld

Deze plek was geweldig op 1 ding na, ik vroeg voor een desert zonder slagroom en kreeg alsnog slagroom er bij. Voorderest goed gegeten.

Datum van bezoek: juni 2024

20 mei 2024 beoordeeld

Het eten is super lekker en klant vriendelijk en een gezellig zweer en ze hebben genoeg ķeuze jn de menu en als je iets wil vragen dan geven ze antwoord erop

Datum van bezoek: mei 2024
27 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een rustige en ongedwongen sfeer. Uitgebreide wijnkaart en goede vriendelijke bediening. Zeker een bezoek waard als je in Breskens bent.

Datum van bezoek: februari 2024
13 februari 2024 beoordeeld

Erg verzorgd ; heerlijke vissoep en Thaise curry Jammer dat de frietjes bij de tarbot wat droog waren. De vriendelijke bediening compenseerde dit.

Datum van bezoek: februari 2024
5 februari 2024 beoordeeld

We zijn niet meer zo enthousiast over dit restaurant. Wij hebben enkele jaren geleden een bouillabaisse gegeten, en vorig jaar, dat was dag en nacht verschil, je zou niet zeggen dat het hetzelfde gerecht is, veel minder gevuld voor meer geld. We zijn hier vorige week nog eens terug komen eten. Om te beginnen kregen de tafels rondom ons een amuse, dit hebben wij niet gekregen. We vonden de bediening nogal stijf, niet echt hartelijk, ik had het idee dat ze dit meer waren naar mensen die ze kennen. Het hoofdgerecht gamba's viel tegen, de meeste waren vrij zacht waardoor ze heel moeilijk te pellen waren, en ze hadden allemaal nog een vuil darmkanaal. We zullen het zeker nog eens een kans geven en ik hoop dat we dan wel weer tevreden zijn, en dan zal ik ook zeker een nieuwe review schrijven ;)

Datum van bezoek: januari 2024

Reizigers die Amuse Breskens bekeken, bekeken ook

In Amuse Breskens geweest? Deel je ervaringen!