“Heerlijk!!”

Geclassificeerd als nr. 2 van 48 Restaurants in Breskens
Prijsklasse: € 10 - € 36
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: In het hart van Breskens vindt u A-muse, een sfeervol restaurant waar lekker eten en gastvrijheid voorop staan. De uitgebreide menukaart met wisselende suggesties biedt voor ieder wat wils. Ambachtelijk, vers en vooral erg lekker, Dat zijn de de kenmerken van onze keuken.
27 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een rustige en ongedwongen sfeer. Uitgebreide wijnkaart en goede vriendelijke bediening. Zeker een bezoek waard als je in Breskens bent.

Datum van bezoek: februari 2024

13 februari 2024 beoordeeld

Erg verzorgd ; heerlijke vissoep en Thaise curry Jammer dat de frietjes bij de tarbot wat droog waren. De vriendelijke bediening compenseerde dit.

Datum van bezoek: februari 2024
5 februari 2024 beoordeeld

We zijn niet meer zo enthousiast over dit restaurant. Wij hebben enkele jaren geleden een bouillabaisse gegeten, en vorig jaar, dat was dag en nacht verschil, je zou niet zeggen dat het hetzelfde gerecht is, veel minder gevuld voor meer geld. We zijn hier vorige week nog eens terug komen eten. Om te beginnen kregen de tafels rondom ons een amuse, dit hebben wij niet gekregen. We vonden de bediening nogal stijf, niet echt hartelijk, ik had het idee dat ze dit meer waren naar mensen die ze kennen. Het hoofdgerecht gamba's viel tegen, de meeste waren vrij zacht waardoor ze heel moeilijk te pellen waren, en ze hadden allemaal nog een vuil darmkanaal. We zullen het zeker nog eens een kans geven en ik hoop dat we dan wel weer tevreden zijn, en dan zal ik ook zeker een nieuwe review schrijven ;)

14 januari 2024 beoordeeld

HET ETEN WAS HEERLIJK TOP.BEDIENING TOP.
GEZELLIG EN SFEERVOL RESTAURANT.
GOEDE WIJNEN.Wij komen vast en zeker terug

• Sfeer
2 januari 2024 beoordeeld

Wij waren met ons gezin. 1 kind van 5 en 1 van 7 maanden.

Eten was goed. Helaas wel een stuk plastic gevonden in de carpaccio. Maar omdat wij met een baby waren was het wat vroeg voor diner. 1700 uur. Het personeel ging aan de tafel achter ons ook zitten om te dineren. Erg amateuristisch als je klanten hebt. Dit was zeer onbeschoft, half onderuitgezakt en luidruchtig. Waarna ze ook nog eens het enigste personeelslid(zeer jonge dame) die wel aan het werk was, zwart maakten wederom waar gasten bij zijn.

Je bent zo goed als je slechtste tafel ook als dit er maar 1 is. Dit was een hele slechte tafel!

Wij komen niet terug.

Reizigers die Amuse Breskens bekeken, bekeken ook

In Amuse Breskens geweest? Deel je ervaringen!