Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 155
eDreamsUS$ 155
TripadvisorUS$ 155
Vio.com
Agoda.comUS$ 155
Etrip
Beoordeeld op 23 maart 2020

Mooi interieur, trouw aan de stijl van de jaren zestig, waarin het hotel werd gebouwd. Ontvangst is heel correct en hartelijk. Honden welkom mits toeslag. We hadden een standaardkamer, waarbij het terrasje een leuke meerwaarde is, zeker met hondjes. De kamer is echter wel zeer klein en moeilijk te verwarmen. Badkamer is klein maar zeer netjes en praktisch ingericht. Ontbijt helaas beperkt op het vlak van (gezonde) keuzes en diversiteit. Jammer dat het restaurant niet geopend was en dit nergens werd gemeld vooraf. Omwille van de prijs-kwaliteitverhouding zou ik dit hotel tijdens de wintermaanden eerder niet aanraden.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 9 januari 2020 via mobiele applicatie

Na wat zoekwerk op het internet vond ik het hotel als een 4* hotel. Op booking.com vond ik een prijs terug van 135 euro/nacht.
Ik besloot te bellen naar het hotel, en kreeg de prijs door van 91 euro/nacht. Toen we aankwamen zag het hotel er helemaal niet uit zoals op de foto’s. We besloten toch te blijven, uit respect voor de hoteleigenaars, en omdat we telefonisch gereserveerd hadden. Het gebouw is inderdaad zeer oubollig, er hing een geur van ‘rusthuis’, doch zijn de kamers gerenoveerd en vallen deze mee...(weliswaar 4* onwaardig)
Toen we de volgende ochtend uitcheckten na het hotel kregen wij de rekening gepresenteerd: 184 euro!!!
Sorry, maar dit is diefstal. De man gaf ons direct een prijslijst en toonde aan dat de prijs die ik doorkreeg via telefoon per persoon was, en niet per kamer. Dit werd echter anders medegedeeld aan de telefoon.
Als je niet wil bestolen worden, negeer deze plaats dan als de Middeleeuwse pest.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit is voor mij een hotel met toch wat minpunten. Er is geen bar aanwezig, het zou leuk zijn om na een uitstap iets te kunnen nuttigen aan de bar. Ook het ontbijt is beperkt in aanbod en zonder variatie. Ik vrees tenslotte dat op hete dagen de kamers niet voldoende afkoelen bij gebrek aan airco.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019

Wij waren voor de derde keer in Hotel de Milliano. Zijn zeer gecharmeerd van de vintage inrichting maar ook van het mooie sanitair. Sommige kamers hebben zelfs een kaptafeltje en een klein keukentje. Prima bedden en prachtig uitzicht over zee. Vanuit je bed zag je de schepen voorbij varen! Ook bij de receptie waren ze erg aardig en het ontbijt was top (lekker buiten gegeten). Wij komen graag snel weer terug.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 7 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij waren hier twee nachten met een familie uitje.
Het hotel is erg oud-bollig en hier en daar wat nieuwe meubelen en nieuwe badkamers.
De kamers hebben zowel voor als achter een balkon, super!
Bedden zijn ok, de kussens waren oud en versleten..
keuken zit op hele rare plek maar twee flesjes Jupiler, en wat fris ter gebruik. Mis een waterkoker en wat assortiment aan thee en koffie, maar gezien we vooral de deur uit waren geen echt probleem.

De gastheer / kok van het hotel laat aan vriendelijkheid nogal de wensen over... de dames in zowel bediening als schoonmaak waren heel hartelijk.

Ontbijt was prima. Ruime keuze aan broodjes, joghurt, eitjes. Graag spek apart serveren voor vegetariërs!

Leuk gehad maar zou t privé niet nog een keer boeken.

Datum van verblijf: juni 2019