17 juli 2017 beoordeeld

Zeer leuke ervaring, niet ver van huis.
En als de zon dan nog van de partij is maakt het de ervaring nog mooier.
Architectonisch pareltje
Mooie vintage kamer - comfortabel bed - heel netjes en de gastvrouwen heel vriendelijk
Niks op aan te merken

Kamertip: junior suite
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
3 april 2017 beoordeeld

Ik had de suite met zicht op zowel zee als binnenstad geboekt.
Bij het aankomen bleek al dat dit een iets traditioneler hotel was. Restaurant/ontbijt ruimte is beetje "refter"-achtig.
Vriendelijk onthaal.
Kamer op 2de verdieping zonder lift. Voor ons geen probleem, maar ik had dit niet gezien bij het boeken op booking.com. Als je problemen hebt met trappen dan vormt dit wel een probleem.
De kamer zelf was groot met extra slaapkamer. Balkon aan zeezijde en aan dorpskant.
Minibar aanwezig.
Wat mij betreft: iets meer ouderwets, maar wel proper en verzorgd.
Idem dito voor badkamer.
Ontbijt was basic, maar voor mij zeker ok.
Ik had kamer voor ons 2 geboekt. In dat opzicht was 196€ misschien redelijk duur, maar anderzijds kan je in deze kamer met 4 personen (5 als je de bank gebruikt) slapen. In dat geval is het niet zo duur.
Op 10 minuutjes wandelen van het centrum. Het hotel is volledig apart gelegen. De terminal van de veerboot ligt op ongeveer 150 meter.

Kamertip: Als je niet goed te been bent, check dan zeker met het hotel of je op het gelijkvloers kan zitten. .
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
27 maart 2017 beoordeeld

Zeer oud gebouw, kamers zijn gerenoveerd, wel proper. Prijs is hoog voor wat het is. Je betaald de ligging, maar de rest is zeker niet de prijs waard. Ontbijt is zeer beperkt en niet echt goed. Dit is geen 4 sterren waard.

• Verbleef: maart 2017, reisde met familie
26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Oud gebouw, entree nodigt niet erg uit. Personeel is vriendelijk. Vraag om een kamer met uitzicht op zee. Ik had een kamer aan de straatkant, begane grond, in de zomer staat er vast een zitje. De badkamer en kamer zijn zeer recent vernieuwd, best smaakvol gedaan. Maar je hoort het toilet van de naburige kamer en hun stemmen. De kamerdeur lijkt van karton want je hoort het personeel in de ontbijtzaal praten. Kortom, uitslapen is er niet bij want het ontbijt eindigt om 10:00u, op zondag

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We boekten de senior suite voor ons gezin met 3 kinderen en betaalden 2500€ voor een week dus verwachtten we toch een zekere standaard. Het hotel aan de buitenkant zag er echter niet veelbelovend uit maar de ontvangst was heel vriendelijk. De kamer zelf viel op het eerste gezicht wat tegen: er werd gezegd dat het vintage was, ons inziens is dit eerder gewoon verouderd (ooit was dit een mooi klassehotel maar in de laatste 35 jaar lijkt er niets veranderd), maar gelukkig maakte de ruime lichte living met drie terrassen waarvan 1 met uitzicht op zee en de haven, dit wat goed. De grote slaapkamer was ook wel ruim maar ook hier heel oud meubilair, grijsachtige glasgordijnen en donkergrijze zware gordijnen. Helaas geen vliegenramen waardoor we een avond muggenjacht hebben moeten houden. De tweede slaapkamer erg klein en muf. Een oranje zeteltje steelt de show tussen de oude afgesleten zetels, dit is waarschijnlijk het vintage-element van het hotel. (Of zouden de oude telefoons ook onlangs zijn aangeschaft owv vintage? ;-))
Kleine kitchenette die wel handig is owv koelkast en glazen maar te klein om te koken.
Verder ook nog strenge regeltjes volgens de oude stempel: je mag het raam niet openlaten als je weggaat (nochtans nodig owv beetje muffe geur en geur van sigaretten in de badkamer ook al hangen er overal bordjes dat er niet gerookt mag worden), als er ergens lawaai gehoord wordt, komt een personeelslid meteen kijken wat je aan het doen bent etc.
Badkamer wel vernieuwd maar veel te klein: 1,8m X 1,5m, douche, lavabo en (enige) wc inbegrepen voor 6 personen... Gelukkig konden we in de kitchinette onze tanden poetsen.
Ontbijt is ok, wel elke dag precies hetzelfde, maar verwacht hier zeker ook niets nieuws. Het personeel (o.a. De Poolse jongen) is wel ontzettend vriendelijk, (groot?)oma draait trouwens nog altijd kranig mee maar lijkt de ouderwetse touwtjes strak in handen te houden.
Ligweide aan de zee is wel fijn maar ook hier weer is het meubilair van zeer slechte kwaliteit ( wankel, verouderd en vuil).
Conclusie: ooit was dit een echt mooi goed hotel, nu helaas enkel vergane glorie in familiebanden. Als je dit een beetje opknapt, heb je weer een prachtig hotel maar tot dan komen we hier niet terug.
Prijs-kwaliteit is echt erover. Toch nog even de pluspunten: ruim - licht - proper - vriendelijk Personeel

Verbleef: juli 2016, reisde met familie