“Gemiddeld”

Pizzeria La Casa
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 11 van 38 Restaurants in Breskens
Keukens: Internationaal
Beschrijving: Van pizza tot pasta , van grill tot kebab; bij pizzeria & grill La Casa worden de gerechten voor u op een culinaire wijze bereidt Er wordt uitsluitend met verse producten gewerkt zodat er dagelijks verse gerechten geserveerd kunnen worden. Ons restaurant is modern en sfeervol maar er is ook de mogelijkheid om onze gerechten af te halen.
3 weken geleden beoordeeld

Aardig restaurant. Bediening vriendelijk, weinig verrassende kaart, gerechten echter zeer gemiddeld en relatief duur.
Al-met-al een doorsnee Italiaan die nergens in uitblinkt.

16 mei 2021 beoordeeld

We zijn hier diverse malen geweest tijdens onze vakantie. Goede bediening, zijn vriendelijk en behulpzaam. Goede pizza's en de overige gerechten zijn ook lekker met name de mixed grill. Zijn niet zuinig met frieten, sla en sausjes. Op hemelvaartsavond was het ongeloofelijk druk. Zelfs toen vonden wij het nog snel gaan. De kids kregen allemaal een lief cadeautje voor het wachten. Wij komen hier terug. Dikke duim!

3 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie vriendelijke service. Eten was smakeloos en daar gaat het toch om bij een restaurant.

We hadden drie verschillende pasta's. Allen dezelfde smakeloze saus. Pizza van de zoon was wel lekker

2 april 2021 beoordeeld

Echt een top service... vriendelijke geholpen aan de telefoon door een vriendelijke jongedame. Samen de bestelling doorgenomen en de route voor waar te leveren op het Park Zeebad. Echt top. Snelle levering en de Pizza's waren heerlijk. Dank je wel....

Datum van bezoek: april 2021
Yahser U, Eigenaar van Pizzeria La Casa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2021

Hartelijk dank voor u bestelling en graag tot ziens.

18 maart 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een weekje in Droomparken Schoneveld doorgebracht. Op 5 minuten rijden van dit restaurant. Heerlijke maaltijden gehaald. Van lasanga, tot pizza’s en lams doner. Telkens hoge kwaliteit en dito bediening. Snel en prijs/kwaliteit is goed. Aanrader!!!!!

Datum van bezoek: maart 2021

Reizigers die Pizzeria La Casa bekeken, bekeken ook

In Pizzeria La Casa geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.