“prima reservatie,ontvangen als koningen”
Beoordeling van Pizzeria La Casa

Pizzeria La Casa
Geclassificeerd als nr. 12 van 38 Restaurants in Breskens
Keukens: Internationaal
Beschrijving: Van pizza tot pasta , van grill tot kebab; bij pizzeria & grill La Casa worden de gerechten voor u op een culinaire wijze bereidt Er wordt uitsluitend met verse producten gewerkt zodat er dagelijks verse gerechten geserveerd kunnen worden. Ons restaurant is modern en sfeervol maar er is ook de mogelijkheid om onze gerechten af te halen.
1 juni 2018 beoordeeld

Eerst gereserveerd maar hoeft niet per se, ontvangen als koningen,mijn vrouw kreeg zelfs een bloemetje op tafel bij binnenkomst , super ! We hadden ons voorgenomen om eens lekker te gaan tafelen omdat 2 dagen voordien wij met z'n 2tjes lekker in het toeristische Sluis hetzelfde wilde doen echter was dit een van de vele diepe teleurstellingen die wij daar tegenkwamen maar goed.In La Casa hebben we beide genoten van de mixed grill , heerlijk gekruid niet overbakken maar tot perfectie gegrild.Hier komen wij zeker terug en raden ieder die voor kwaliteit vriendelijk , persoonlijk en prijsbewust gaat deze pizzeria La Casa serieus te overwegen om daar een bezoekje te brengen om daar eens lekker te gaan tafelen.

28 mei 2018 beoordeeld

Gisteren mooi terras weer en even tot aan Breskens geweest, mooi terras en prachtig zicht. ik bestelde gin tonic en vriendin een kir, helaas na 3 minuten kwam de kelner zegen geen Gin !, geen probleem dan maar wodca.
een salade met zalm zeer goed, Mix grill goed kan beter.
En nu waren er frieten bij die waren totaal NIET TE ETEN, voor mij wel goed had vlees genoeg en ze zijn onaangeroerd terug gegaan, heb aan een ander tafel ook zilke frieten zien serveren, 5 keer gebakken zeker en totaal uitgedroogd en zeer donker bruin bijna zwart !
Dit serveer je niet !!! dit gooi je in de vuilbak !
Het service daartegen was zeer verzorgd.

26 april 2018 beoordeeld

2x afgehaald en 2x super gegeten. Alleen jammer dat er 1 menu met kaas was daar ik zonder kaas had gevraagd.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodjes afgehaald om thuis te eten. Prijs is redelijk te noemen. De döner was lekker, maar vanwege de (verse, koele) salade die ook in het broodje zat was het broodje bij thuiskomst niet zo heel warm meer. Broodjes zelf waren lekker krokant, en hoeveelheid ook precies genoeg. Vanwege de temperatuur 4 sterren, anders zeker 5 geworden.

24 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met onze kinderen 12/9 jaar. Ruime keuze, zeer betaalbaar, heerlijke gerechten. Aardige bediening.

Reizigers die Pizzeria La Casa bekeken, bekeken ook

In Pizzeria La Casa geweest? Deel je ervaringen!