“Helemaal prima!”

Geclassificeerd als nr. 3 van 48 Restaurants in Breskens
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, goede wijnen en relaxt ‘Zeeland’ sfeertje! Veel smaken en geuren rondom vis. Past helemaal bij de ligging aan de haven. Aanrader voor lekkere lunch!

Datum van bezoek: mei 2024

1 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was weer super!
Een vriend nam zelfs twee maal hetzelfde gerecht.
Het eten was subliem en de bediening Top.
Prijs kwaliteit een aanrader.
Ik ga zeker terug.

Datum van bezoek: april 2024
30 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een geweldige avond. Het eten was werkelijk fantastisch. Mijn vrouw en ik hebben tegen elkaar gezegd dat dit misschien wel het lekkerste was wat we ooit hebben gegeten. Ook de bijpassende wijnen waren verrukkelijk. De licht ondeugende Andres, de innemende Davis, de enthousiaste Daniel samen met chef Laurent en de rest van het team maakten de experience af. Oh en dan nog hun brood, deels zelfgemaakt, deels van topbakker St. Paulus, dat wordt geserveerd op een broodkar en met bijzondere boters. Zooo lekker!

Datum van bezoek: maart 2024
2 maart 2024 beoordeeld

Een prachtige zaak gelegen in Breskens met een prachtig uitzicht op de haven. Een top bediening aan tafel met de nodige uitleg
En heerlijke gerechten die je doen watertanden.

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
26 juli 2023 beoordeeld

zoals gewoonlijk ( met vrienden) zeer lekkere lunch ( 60€) gegeten op het terras van eb en food. Daarna nog koffie en thee besteld. Tot onze verbijstering GEEN enkel koekje of mignardises meer bij de koffie: kon enkel mits extra bijbetalen.Nog nooit meegemaakt in een (ster) restaurant !

Datum van bezoek: juli 2023

Reizigers die Spetters bekeken, bekeken ook

In Spetters geweest? Deel je ervaringen!