“Een geweldige avond bij Spetters”
Beoordeling van Spetters

Spetters
Geclassificeerd als nr. 3 van 48 Restaurants in Breskens
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een geweldige avond. Het eten was werkelijk fantastisch. Mijn vrouw en ik hebben tegen elkaar gezegd dat dit misschien wel het lekkerste was wat we ooit hebben gegeten. Ook de bijpassende wijnen waren verrukkelijk. De licht ondeugende Andres, de innemende Davis, de enthousiaste Daniel samen met chef Laurent en de rest van het team maakten de experience af. Oh en dan nog hun brood, deels zelfgemaakt, deels van topbakker St. Paulus, dat wordt geserveerd op een broodkar en met bijzondere boters. Zooo lekker!

Datum van bezoek: maart 2024

2 maart 2024 beoordeeld

Een prachtige zaak gelegen in Breskens met een prachtig uitzicht op de haven. Een top bediening aan tafel met de nodige uitleg
En heerlijke gerechten die je doen watertanden.

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
26 juli 2023 beoordeeld

zoals gewoonlijk ( met vrienden) zeer lekkere lunch ( 60€) gegeten op het terras van eb en food. Daarna nog koffie en thee besteld. Tot onze verbijstering GEEN enkel koekje of mignardises meer bij de koffie: kon enkel mits extra bijbetalen.Nog nooit meegemaakt in een (ster) restaurant !

Datum van bezoek: juli 2023
23 juli 2023 beoordeeld

We hebben 's middags op het aangename terras gegeten : prachtig uitzicht, een heerlijke zilte geur en een vriendelijke bediening.
We hebben voor de lunchmenu gekozen en we hadden maar van één ding spijt, namelijk dat het op was.
Een echte aanrader

Datum van bezoek: juli 2023
    • Sfeer
29 mei 2023 beoordeeld

Om te beginnen, een prachtig uitzicht op de jachthaven, ook al zaten we niet aan het raam. We wilden hier al een tijdje naartoe.
Het eten was heel lekker, maar we werden zeker niet omver geblazen hierdoor, al konden we ook niets negatiefs hierover opmerken.
De bediening kwam niet echt heel professioneel over. Een ingestudeerd tekstje over wat er op je bord lag, wat vaak gewoon onverstaanbaar was. Vriendelijk doch niet hartelijk. Eerder onpersoonlijk.
De chef ging groeten bij enkele tafeltjes, maar sloeg het onze over, zelfs een goedenavond kon er niet af.
Enkele details zoals mijn handtasje dat op de grond moest liggen, een toilet met papier om de handen af te drogen (geen handdoeken), een handdroger bij het herentoilet waar op stond “buiten gebruik” zijn toch aandachtspunten als je in een restaurant van dit niveau gaat eten.
Het gaat uiteraard om de hele beleving, niet?…

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die Spetters bekeken, bekeken ook

In Spetters geweest? Deel je ervaringen!