“Mooi uitzicht, maar..”

Geclassificeerd als nr. 3 van 48 Restaurants in Breskens
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 mei 2023 beoordeeld

Om te beginnen, een prachtig uitzicht op de jachthaven, ook al zaten we niet aan het raam. We wilden hier al een tijdje naartoe.
Het eten was heel lekker, maar we werden zeker niet omver geblazen hierdoor, al konden we ook niets negatiefs hierover opmerken.
De bediening kwam niet echt heel professioneel over. Een ingestudeerd tekstje over wat er op je bord lag, wat vaak gewoon onverstaanbaar was. Vriendelijk doch niet hartelijk. Eerder onpersoonlijk.
De chef ging groeten bij enkele tafeltjes, maar sloeg het onze over, zelfs een goedenavond kon er niet af.
Enkele details zoals mijn handtasje dat op de grond moest liggen, een toilet met papier om de handen af te drogen (geen handdoeken), een handdroger bij het herentoilet waar op stond “buiten gebruik” zijn toch aandachtspunten als je in een restaurant van dit niveau gaat eten.
Het gaat uiteraard om de hele beleving, niet?…

Datum van bezoek: mei 2023

9 april 2023 beoordeeld

Intussen 2x bezocht en 2x indrukwekkend goed. Kenmerkende keuken met passie voor het product in regio Westerschelde. De sommelier is een opvallende combinatie van zeer gemoedelijk en tegelijk zeer bekwaam. Geweldige sfeer, topavond, ik kan er eigenlijk niet veel meer van zeggen. Mijn ouders komen hier nog een stuk vaker dan ik en ik kan hen zeer goed begrijpen.

Datum van bezoek: maart 2023
12 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Feestje. Goed te combineren met een 20 minuten veerboot (fiets kan mee) vanaf Vlissingen. Kleine wandeling van 20 minuten en je beland in een hemel van rust op de zondagmiddag.

Verfijnde sfeer. Chef en gastvrouw heten je direct bij de deur vriendelijk welkom. Goede prijs/kwaliteit. Op en top Zeeuws menu met invloeden van de wereld. Fijne cadans en mooie afwisseling van gerechten. Verwacht veel vis, je bent nog steeds in Zeeland. Zijn ster meer dan waard en wie weet zelfs 2 binnenkort als we de kenners mogen geloven. Pareltje.

Datum van bezoek: maart 2023
Bedank Hugo Constantij... K
12 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een belevenis om op een vrijdag middag zo goed te eten.
De sommelier is top, hij zij wel al lachtent ik moet altijd naar boven is goed voor mijn lijn.

Datum van bezoek: augustus 2022
4 augustus 2022 beoordeeld

Bijzonder lekker, mooi uitzicht en rustig kader. Vlot en vriendelijk bediend zonder al te veel franjes.

Datum van bezoek: augustus 2022

Reizigers die Spetters bekeken, bekeken ook

In Spetters geweest? Deel je ervaringen!