“Topper op het Spuiplein”
Beoordeling van Escobar

Escobar
Geclassificeerd als nr. 14 van 38 Restaurants in Breskens
5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van velen uiteindelijk tapas gegeten in Breskens.
Het was genieten in een ongedwongen sfeer in een mooi restaurant. Eten, wijn, dessert en bediening was uitstekend. Wij zullen zeker weer teruggaan.

Datum van bezoek: juni 2018

5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De tapas zijn anders dan de gebruikelijke tapas
Zeer lekker en wat een fijne service van de eigenaresse en de dame van Duitse afkomst
Vooral de vis tapas waren super lekker
Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: juni 2018
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere tapas aan een degelijke prijs!
Vriendelijke bediening en gezellige sfeer!
Kortom, een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. De tapas hebben ons echt gesmaakt. Komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: maart 2018
7 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig en lekker, zowel voor kleine als grote groepen! Lekkere tapas en wijntjes. Genieten

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Escobar bekeken, bekeken ook

In Escobar geweest? Deel je ervaringen!