Priceline
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 41
TravelocityUS$ 41
Vio.comUS$ 41
Beoordeeld op 6 oktober 2022

Enorm vuil, stof overal, muf, gescheurde gordijnen, venster op kamer begane grond kon niet dicht, en enorm veel lawaai uit de bar ! Het is nu 22u en ze houden waarschijnlijk een dronkemans party, niet moeilijk drank is gratis tot 23u en dat zal je wel gehoord hebben ! Kamers heel erg gehorig, horen alles van de buren ! Supplement van 25 € betaald voor taks en parking, gewoon in het bos ! Kortom ..... NOOIT MEER !

Beoordeeld op 3 oktober 2022

In het kader van ons 60 jaar huwelijksfeest waren waren alle kinderen/kleinkinderen/achterkleinkinderen en hun echtgenoten uitgenodigd
Wij reserveerden 9 kamers (2 familie comfortkamers 7 gewone comfortkamers) ALL- inclusive met oranje bandje
Ik wil graag in naam van 16 volwassenen en 3 kinderen het personeel bedanken voor het hulp en goede service: frontoffice/restaurant-keuken/bar Wij willen graag terugkomen......

Kamertip: comfortkamers links gelegen met zon in de ochtend. De gezinskamers mooi en groot
Beoordeeld op 2 oktober 2022 via mobiele applicatie

Alles is heel goed! behalve kuisen kan beter het eten heel lekker de sauna ook goed wel alles wat bij de tijd stil blijven staan spijtig geen zwembad en geen animatie wel biljart pingpong dammen maar geen dansmuziek

Beoordeeld op 28 september 2022

Basic kamer geboekt voor 1 nacht. Pas 's savonds laat ingecheckt en 's morgens vastgesteld dat de kamer zelfs niet gepoetst was!! Heel vies en onverzorgd! De kleerkast had geen deuren meer en de bodem was ingezakt waardoor de vijzen bloot kwamen te zitten, het vuilbakje had precies de oorlog meegemaakt en was volledig ingedeukt, de ramen waren nog afgeplakt met plakband van te schilderen en hing er al zodanig lang aan dat dit al aan het loskomen was, er waren stukken uit het nachtkastje waardoor de vijzen bloot kwamen te zitten, de stofpluizen kwamen vanonder het bed. Dit zou doorgegeven worden aan de manager, maar op herhaalde mails en telefoons, zelfs nooit reactie ontvangen! Echt schandalig dat men zoiets durft te verhuren. Wij vroegen ons achteraf zelfs af of de lakens wel gewassen waren!!

Kamertip: Afschuwelijkste hotel ooit!!!!
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 27 september 2022

We hadden een vijfdaags arrangement geboekt. Vanuit Aardenburg waren enkele mooie steden in West-Zeeuws-Vlaanderen goed te bezoeken: Aardenburg, Sluis, Retranchement. Het is ook een prachtige fietsomgeving.
In het hotel werden we vriendelijk ontvangen. We hadden een invalidenkamer aangevraagd en die was beschikbaar. Alle noodzakelijke dingen waren aanwezig. Op de kamer stonden twee stoelen (in veel hotels maar één).
Eten en drinken waren prima. Hoewel er in buffetvorm voor ontbijt en diner werd gezorgd, was het eten met zorg bereid. Regelmatig werd weer aangevuld en het stond dus niet te lang.
Tot 's avonds 22 uur kon je drankjes bestellen, waaronder ook cocktails. Voor een meerprijs was dat mogelijk tot 23 uur.

Datum van verblijf: september 2022