Priceline
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 60
TravelocityUS$ 60
TripadvisorUS$ 60
Beoordeeld op 28 september 2022

Basic kamer geboekt voor 1 nacht. Pas 's savonds laat ingecheckt en 's morgens vastgesteld dat de kamer zelfs niet gepoetst was!! Heel vies en onverzorgd! De kleerkast had geen deuren meer en de bodem was ingezakt waardoor de vijzen bloot kwamen te zitten, het vuilbakje had precies de oorlog meegemaakt en was volledig ingedeukt, de ramen waren nog afgeplakt met plakband van te schilderen en hing er al zodanig lang aan dat dit al aan het loskomen was, er waren stukken uit het nachtkastje waardoor de vijzen bloot kwamen te zitten, de stofpluizen kwamen vanonder het bed. Dit zou doorgegeven worden aan de manager, maar op herhaalde mails en telefoons, zelfs nooit reactie ontvangen! Echt schandalig dat men zoiets durft te verhuren. Wij vroegen ons achteraf zelfs af of de lakens wel gewassen waren!!

Kamertip: Afschuwelijkste hotel ooit!!!!
Beoordeeld op 27 september 2022

We hadden een vijfdaags arrangement geboekt. Vanuit Aardenburg waren enkele mooie steden in West-Zeeuws-Vlaanderen goed te bezoeken: Aardenburg, Sluis, Retranchement. Het is ook een prachtige fietsomgeving.
In het hotel werden we vriendelijk ontvangen. We hadden een invalidenkamer aangevraagd en die was beschikbaar. Alle noodzakelijke dingen waren aanwezig. Op de kamer stonden twee stoelen (in veel hotels maar één).
Eten en drinken waren prima. Hoewel er in buffetvorm voor ontbijt en diner werd gezorgd, was het eten met zorg bereid. Regelmatig werd weer aangevuld en het stond dus niet te lang.
Tot 's avonds 22 uur kon je drankjes bestellen, waaronder ook cocktails. Voor een meerprijs was dat mogelijk tot 23 uur.

Beoordeeld op 5 september 2022

Locatie met veel mogelijkheden, maar zeker geen goedkope bestemming. Een half miljoen euro is niet genoeg om noodzakelijke renovatie om tot fatsoenlijke basisvoorzieningen te komen te financieren. Pand is in slechte staat van onderhoud en niet schoon, ontbijt middelmatig en diner haalt dat niveau helaas niet. Personeel communiceert niet (mist duidelijk hospitality opleiding). Kostenbelading na boeking discutabel (parkeerkosten (?), administratiekosten, boekingskosten). Een 'eens maar nooit weer' ervaring. Maar ik schat in dat het management daar niet mee kan zitten.

Beoordeeld op 27 augustus 2022

we hebben hier een paar dagen verblven met om zo enkele reisdoelen gemakkelijk te kunnen bereiken wat zeker ook gelukt is, het all inclusive concept was prima al ben ik persoonlijk niet zo'n fan daarvan want je loopt overal met het armbandje rond
het eten was van prima kwaliteit maar wel wat eenzijdig, er werd wel volop aangevuld, de bar schonk ook de niet standaard drankjes wat weer wel een aangename verassing was
enige tegenvaller is dat je behoorlijk veel parkeergeld moet betalen voor een niet bestraat plekje, we hadden dus geluk met mooi droog weer anders was het een modderpoel geworden

Kamertip: wij hadden een kamer met eigen badkamer en terras iets verder van het centrale gedeelte
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 22 augustus 2022

De locatie is goed bereikbaar en mooi gelegen. Onze kamer viel ook best mee, er is wel geen airco voorzien. Maar dat hangt ook af van kamer tot kamer want elke kamer is verschillend. Toch viel dit hotel niet in de smaak. Prijs-kwaliteit is dit echt niet OK! Heel veel zaken zijn gewoon kapot of slecht onderhouden. Zo is er een 'speelzaal' maar geen enkel stuk is nog in goeie staat (een tafelvoetbal met mannetjes zonder benen, pingpong tafel zonder echte ping pong balletjes, consoles die niet werken...). Ook het bar (man) personeel is onvriendelijk en niet behulpzaam. Na 22u30 sluit de bar, ook in het weekend, en is er zelfs betalend geen druppel drinken meer te verkrijgen. Ook de voorziene drankjesautomaat is - natuurlijk - stuk. Dit tijdens een snikhete zomer met kamers zonder airco, leuk is anders. Wanneer je op vakantie vroeger in bed zit dan tijdens een normale (werk)dag omdat er gewoon niets meer te verkrijgen/open is, dan mag je je toch wel vragen stellen vind ik.

Overall: niet OK gezien de prijs, slecht onderhouden & slechte service. Er is nochtans potentieel in de locatie/het pand.

Datum van verblijf: augustus 2022