Priceline
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 60
TravelocityUS$ 60
TripadvisorUS$ 60
Beoordeeld op 5 september 2022

Locatie met veel mogelijkheden, maar zeker geen goedkope bestemming. Een half miljoen euro is niet genoeg om noodzakelijke renovatie om tot fatsoenlijke basisvoorzieningen te komen te financieren. Pand is in slechte staat van onderhoud en niet schoon, ontbijt middelmatig en diner haalt dat niveau helaas niet. Personeel communiceert niet (mist duidelijk hospitality opleiding). Kostenbelading na boeking discutabel (parkeerkosten (?), administratiekosten, boekingskosten). Een 'eens maar nooit weer' ervaring. Maar ik schat in dat het management daar niet mee kan zitten.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 27 augustus 2022

we hebben hier een paar dagen verblven met om zo enkele reisdoelen gemakkelijk te kunnen bereiken wat zeker ook gelukt is, het all inclusive concept was prima al ben ik persoonlijk niet zo'n fan daarvan want je loopt overal met het armbandje rond
het eten was van prima kwaliteit maar wel wat eenzijdig, er werd wel volop aangevuld, de bar schonk ook de niet standaard drankjes wat weer wel een aangename verassing was
enige tegenvaller is dat je behoorlijk veel parkeergeld moet betalen voor een niet bestraat plekje, we hadden dus geluk met mooi droog weer anders was het een modderpoel geworden

Kamertip: wij hadden een kamer met eigen badkamer en terras iets verder van het centrale gedeelte
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 22 augustus 2022

De locatie is goed bereikbaar en mooi gelegen. Onze kamer viel ook best mee, er is wel geen airco voorzien. Maar dat hangt ook af van kamer tot kamer want elke kamer is verschillend. Toch viel dit hotel niet in de smaak. Prijs-kwaliteit is dit echt niet OK! Heel veel zaken zijn gewoon kapot of slecht onderhouden. Zo is er een 'speelzaal' maar geen enkel stuk is nog in goeie staat (een tafelvoetbal met mannetjes zonder benen, pingpong tafel zonder echte ping pong balletjes, consoles die niet werken...). Ook het bar (man) personeel is onvriendelijk en niet behulpzaam. Na 22u30 sluit de bar, ook in het weekend, en is er zelfs betalend geen druppel drinken meer te verkrijgen. Ook de voorziene drankjesautomaat is - natuurlijk - stuk. Dit tijdens een snikhete zomer met kamers zonder airco, leuk is anders. Wanneer je op vakantie vroeger in bed zit dan tijdens een normale (werk)dag omdat er gewoon niets meer te verkrijgen/open is, dan mag je je toch wel vragen stellen vind ik.

Overall: niet OK gezien de prijs, slecht onderhouden & slechte service. Er is nochtans potentieel in de locatie/het pand.

Beoordeeld op 19 augustus 2022

Erg slecht , slechte bediening eten is niet te eten daarintegen erg onvriendelijk personeel in het hotel zelf is niks te doen ! Het is niet schoon de badkamer is vreselijk onderhouden, in de sauna kan je 1 deur opslot doen en vervolgens via de andere gewoon binnenkomen de douches in de sauna zijn ook super goor. Het is totaal niet waarvoor dat je betaald hebt, in de omring hierzo is alleen een supermarkt en verder niks dus als je nog geen rijbewijs of iets hebt is het helemaal niks wil het liefst zo snelmogelijk naar huis gelukkig maar tot vrijdag op zondag en daarna zo snelmogelijk wegwezen, er zat plastic in mijn vriend ze eten tegen de receptie gezegd vervolgens zij de receptie dat die zo bij ons terugkwam en is nooit teruggekomen erop, en als hier een controle komt op dat het schoon is kunnen ze zeker hun deuren sluiten. Eens en nooit weer

Beoordeeld op 19 augustus 2022

Een budget kamer tot daar aan toe ( we mispakten ons aan de kleine lettertjes dat je een douche ruimte deelt met de andere gasten) maar dan wil ik wel minstens een propere kamer en niet eentje waar je vuile voeten krijgt als je die blootsvoets op de smerige vloer durft te zetten. Zie foto’s.
Mooie reclame, spijtige realiteit. En dat NIET voor een zacht prijsje.
Reken nog eens extra kosten voor t mogen parkeren van je wagen!
GEEN aanrader!!!!!!