“Zeer vriendelijk personeel, goed eten, en goede prijs/kwaliteit-verhouding”
Beoordeling van Veensteker

Veensteker
Geclassificeerd als nr. 7 van 19 Restaurants in Vinkeveen
26 november 2018 beoordeeld

Op een hele fijne locatie vind je dit restaurant. Wat er uit springt, is het zeer vriendelijke en service gerichte personeel. Wat een feest is dat.
Het eten is gewoon echt goed. Een overzichtelijke kaart, geen rare fratsen en wat ze serveren, is gewoon echt goed. Niet te zuinig, goede kwaliteit en veel extra service.
Elke zomer weer.

Datum van bezoek: augustus 2018

13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op deze uitzonderlijke dag in oktober lekker gefietst met start en eindpunt in Vinkeveen. Leuke locatie met groot terras aan de wegkant. Grote parasols, zelfs met heater. Snel en vriendelijk geholpen. Helaas door een feestje konden we geen portie bitterballen krijgen (?) Maar verder alles oke. Genoeg ruimte voor fietsen om te parkeren.

Datum van bezoek: oktober 2018
28 augustus 2018 beoordeeld

De Veensteker is een restaurant waar ze weten wat lekker eten en goede service is. Buiten op het terras is het heel goed toeven. Eten voortreffelijk en de wijn ook. De sommelier, helaas ben ik zijn naam vergeten - ik wordt wat ouder.... - was toen wij er waren pas een week in dienst. Hij adviseerde ons perfect over de wijn, vertelde over de achtergrond van de wijn en nam daar ook de tijd voor. Een jongeman met een ervaring en kennis waar menig oudgediende trots op zou zijn.
Mij advies, als je in Vinkeveen bent, ga gewoon naar de Veensteker en geniet.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel voor de lunch als diner kan je erg erg lekker eten. Makkelijke kaart en je kan er zowel net als in korte broek even naar binnen wippen voor wat lekkere Spareribs of wat anders.

Datum van bezoek: juli 2018
28 juli 2018 beoordeeld

In de drukke vakantie tijd is het heerlijk zitten op dit terras voor een lunch. Sympathieke bediening en kwalitatief is er niets mis mee.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Veensteker bekeken, bekeken ook

Vinkeveen, Utrecht Province

In Veensteker geweest? Deel je ervaringen!