“Eten”
Beoordeling van Veensteker

Veensteker
Geclassificeerd als nr. 7 van 18 Restaurants in Vinkeveen
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten niet zo formeel maar gewoon dat kan ook nog,komen hier wel meer lekker op het terras en als je het te warm vind dan binnen bij de airco

Datum van bezoek: juli 2018

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag met de cabrio op pad voor een lunch. Uiteindelijk in Vinkeveen terecht gekomen en de auto in Achterbos geparkeerd.

Op het ruime terras was nog genoeg plek en lkkr in het zonnetje plaats genomen.
De keuze was snel gemaakt en een verse sinaasappelsap werd vergezeld door een lunch royaal zoals op de foto.
Een flinke hap als lunch voor een goede prijs.

Heerlijk in het zonnetje gezeten en de lunch was prima.

Leuke plek om met goed weer op het terras te zitten.
Vinkeveen heeft nog veel meer te bieden dus eens kijken waar wij volgende keer neerstrijken.
Wordt vervolgd ....

Datum van bezoek: mei 2018
30 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk van onze diners genoten in dit leuk ingerichte restaurant. De gerechten smaakten prima. De bediening is vriendelijk, correct en snel. Kaart heeft voldoende keuze mogelijkheden. Minpunt: op deze maandagavond waren de zalm, kabeljauw en varkenshaas gerechten niet meer verkrijgbaar. Gelukkig was er voor mij, een visliefhebber, nog weg schelvisfilet te krijgen.

Datum van bezoek: januari 2018
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens fietstochtje beland bij veensteker tijdens lunchtijd. Mooi terras, leuk om even pauze te nemen. Na 20 minuten wachten maar eens gevraagd of wij een menukaart konden krijgen, drankjes bestelden gekregen. Bediening zei dat ze terug zou komen om de lunch op te nemen! Na 45 minuten drankjes afgerekend en maar vertrokken naar andere gelegenheid!

Datum van bezoek: juli 2017
25 juni 2017 beoordeeld

Mooie kaart, je kunt lekker eten. Aardige bediening! Fijn dat de akoestiek goed is en de muziek niet te hard. Je kunt prima bijkletsen met vriendinnen/eetgezelschap. Wel vrij donker binnen.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Veensteker bekeken, bekeken ook

Vinkeveen, Utrecht Province

In Veensteker geweest? Deel je ervaringen!