“Dineren in Vinkeveen”
Beoordeling van Veensteker

Veensteker
Geclassificeerd als nr. 7 van 19 Restaurants in Vinkeveen
30 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk van onze diners genoten in dit leuk ingerichte restaurant. De gerechten smaakten prima. De bediening is vriendelijk, correct en snel. Kaart heeft voldoende keuze mogelijkheden. Minpunt: op deze maandagavond waren de zalm, kabeljauw en varkenshaas gerechten niet meer verkrijgbaar. Gelukkig was er voor mij, een visliefhebber, nog weg schelvisfilet te krijgen.

Datum van bezoek: januari 2018

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens fietstochtje beland bij veensteker tijdens lunchtijd. Mooi terras, leuk om even pauze te nemen. Na 20 minuten wachten maar eens gevraagd of wij een menukaart konden krijgen, drankjes bestelden gekregen. Bediening zei dat ze terug zou komen om de lunch op te nemen! Na 45 minuten drankjes afgerekend en maar vertrokken naar andere gelegenheid!

Datum van bezoek: juli 2017
25 juni 2017 beoordeeld

Mooie kaart, je kunt lekker eten. Aardige bediening! Fijn dat de akoestiek goed is en de muziek niet te hard. Je kunt prima bijkletsen met vriendinnen/eetgezelschap. Wel vrij donker binnen.

Datum van bezoek: juni 2017
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super warme avond dus we dachten tijd voor een terrasje. Borreltje hapje en later het hoofdgerecht. Helaas liep dit totaal anders. Bij het opnemen van de bestelling gaven we aan dat we het hoofdgerecht later wel bestelde omdat we eerst een broodje met een borreltje wilde doen. Daarop werd door de bediening aangegeven dat we het hoofdgerecht al wel konden bestellen en ze dan op de bon zou vermelden dat wij hem zelf uit zouden vragen als we hem wilde hebben. Je raad het al nog geen 2 sneetjes stokbrood verder en daar was het hoofdgerecht al. Duidelijk aangegeven dat we dit niet hoefde maar helaas had de mevrouw in kwestie daar geen boodschap aan ( was iemand anders dan de bestelling had opgenomen) eten werd neergezet en we moesten het er maar mee doen! Ik meende dat er een gezegde is gast is koning maar helaas die bestaat hier niet! Sterker nog ze wilde het ook nog even in mijn schoenen schuiven dat ik geen tijd had doorgegeven!! Nee logisch want ik zou het zelf aangeven. Helaas verpeste avond en hier ga ik nooit meer terug!

Datum van bezoek: juni 2017
20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant naar onze mening de beste in vinkeveen en komen er dan ook geregeld. De lunch is wat minder omdat wij de kaart niet top vinden maar kwaliteit is gewoon altijd goed. Voor hoofd en nagerechten van top kwaliteit, vriendelijk personeel en je zit geen uren te wachten. Zowel swinters binnen als zomers op het terras zit je gezellig en ook goed rolstoelvriendelijk op de wc na, dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Kortom een top restaurant voor ieder wat wils zeker een aanrader

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Veensteker bekeken, bekeken ook

Vinkeveen, Utrecht Province

In Veensteker geweest? Deel je ervaringen!