Pauline St
Stockholm, Zweden

Wij komen graag weer terug!

4,0 van 5 bollen2 mrt 2024 beoordeeld
Wij komen altijd graag weer terug bij Leonardo Vinkeveen omdat het gewoon een heel fijn hotel is. Het design van de kamers is fantastisch en de bedden liggen heerlijk. Enige nadeel van de 1 persoonsbedden is dat de toppers wat verschuiven.
Het hotel is goed te bereiken omdat het pal aan de snelweg ligt en er is voldoende parkeergelegenheid. Als je op het terras zit aan het water ben je helemaal “weg van de snelweg”, alles is zo sfeervol ingericht! De bediening is vriendelijk en de service is heel erg goed. Nadeel vinden we wel de luidruchtigheid van de bezoekers van de horeca s’avonds op de parkeerplaats en van de auto’s. Aan de andere kant is het ook prettig dat The Harbour Club in het pand zit waardoor je een hapje en drankje kunt doen.
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Vraag om een rustige kamer. Prima ontbijt met veel keuze. Goede bedden. Veel parkeergelegenheid....
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
        0.0 km van Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam
        Restaurant
        Meer hotels in Vinkeveen bekijken
        Beoordeeld op 26 februari 2024

Het hotel zit op een fijne locatie aan het water. Je bent zo in Utrecht en zo in Amsterdam. Fijne, snelle ontvangst tijdens de check in en brandschone en sfeervolle kamers. Lekkere nespresso, grote badkamer en precies zoals de kamers eruit zagen online.

Datum van verblijf: februari 2024
        Beoordeeld op 30 november 2023

Een nachtje in Leonardo hotel Vinkeveen is de moeite zeker waard! Prachtig hotel, schone kamers, leuk welkomstpresentje en vriendelijk personeel! Een etentje in de harbour club kan natuurlijk niet ontbreken, heerlijk eten en top service. Aanrader!

Datum van verblijf: november 2023
        Reistype: Reisde voor zaken
        Beoordeeld op 26 oktober 2023

Fijne hotel met goeie ruime kamers, schone ruimtes en een comfortabele sfeer. De kamers hebben een ruime oppervlakte met een juiste verdeling. Een vrij groot bed met een schone badkamer met alle opties

Datum van verblijf: oktober 2023
        Arjan de Ridder, General Manager van Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2023

Beste Mayuran S,

Bedankt voor je lovende 5 sterren beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Team Leonardo hotel Vinkeveen

Beoordeeld op 29 september 2023

Zeer schone kamers, heerlijke bedden en een luxe uitstraling. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mooie locatie en direct naast de snelweg, maar hier heb je verder geen last van. Leuk als je een weekendje Amsterdam wilt plannen, maar niet in het drukke centrum wilt verblijven.

Datum van verblijf: september 2023
        Arjan de Ridder, General Manager van Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2023

Beste Aletta,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Leonardo Hotel Vinkeveen erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Liliana
        Team Leonardo Hotel Vinkeveen

Beoordeeld op 23 augustus 2023

De kamers van het hotel zijn redelijk, de topper van het bed is een beetje zacht. Maar de keuken is ver beneden alle standaard. De frietjes zijn drie keer overbakken. en hebben niet staan uitlekken. Wat zij een verse steak noemen komt uit de verpakking en wordt dan klaar gemaakt.
        Controleer de rekening ook goed want het komt voor dat er dingen op staan die je niet hebt gehad.

Kamertip: Verblijf hier zo kort mogelijk en ga ergens anders eten. De prijs en kwaliteit komen zeker niet overeen.
        Datum van verblijf: augustus 2023
        • Reistype: Reisde alleen
        Arjan de Ridder, General Manager van Leonardo Hotel Vinkeveen Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2023

Beste Jurjen,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Liliana
        Team Leonardo Hotel Vinkeveen